Kojelauta |  Seuraa blogia |  Lisää blogeja |  Luo blogi! | 
Sivun alkuun | Seuraa blogia | Ilmoita blogista
     
Kirjoittaja

[Poistin kommentoinnin toistaiseksi koska siinä saattoi kommentoida yhdellä tapaa ilman että pääsin sensuroimaan henkilötietojen vuotamista]

Kirjoituksia ihmissuhdeasioistani, jotka keskittyvät PUA:ksi, eli Pick Up Artistiksi, eli pokaustaitajaksi kehittymiseen. PUA on henkilö joka saa naiset pitämään hänestä ja haluamaan häntä ja hänet sekä kykenee viettelemään kaikennäköisiä naisia joita haluaa. PUA saa myös miehet pitämään hänestä miehenä ja kunnioittamaan häntä.

PUA-filosofia on sosiaalisten taitojen kehittämistä, henkistä (ja fyysistä) itsensä parantamista ja hyvän elämän tavoittelua.

PUA toimii eettisesti eikä pyri saamaan seksiä millä hinnalla tahansa, vaan haluaa että nainen voi paremmin ja on tyytyväinen itseensä ja PUAhan PUAn tapaamisen ja lähdön jälkeenkin.

PUA ei hanki itsevarmuutta alkoholista vaan PUA juo vain vähän sosiaalisesti jos sitäkään. Sillä todellinen itsevarmuus ei ole PUAlle nestemäistä vaan henkistä.

PUA ei tuhlaa rahaa naisiin ennenkuin PUA on suhteessa naisen kanssa. PUA ei osta naisille juomia elleivät he ole jo PUAn kavereita ja silloinkin vain jos PUA ostaisi samalla lailla myös miespuolisille kavereilleen.

Suhteessa oleva PUA on rehellinen ja hän kertoo avoimesti muista tyttöystävistään, mikäli haluaa tunnustella parisuhdetta moniin naisiin ennenkuin tietää ketä oikeasti rakastaa. PUA myös sallii saman tyttöystävilleen.

 En  paljasta nimeäni tähän julkisesti, mutta voit kutsua minua Tarvoksi, se on valitsemani peitenimi.

Haluan myös esittää tässä kiitokseni Kaidelle, joka on ollut PUA-skenessä minua kauemmin ja esitteli minulle PUA-filosofian ja sai minut siihen mukaan ja toivottavasti tämän blogin avulla joku muukin löytää saman. Lisäksi kiitän kaikkia rakentavia ja hyviä pokausneuvoja antaneita ja antavia.

PUA-filosofia on muuttanut elämäni parempaan suuntaan. Ennen olin sosiaalisesti onneton, enkä tiennyt miten sosiaalisella kentällä tuli toimia, minulla oli halu olla naisen kanssa mutten tiennyt miten se onnistuisi enkä usein edes kuvitellut että minulla olisi mahdollisuus saada haluamiani naisia tai että edes ansaitsisin heitä. Ennen PUA-filosofiaa olin 23 vuotias poika, jonka seksi- ja suhdekokemukset rajoittuivat kaverillisiin pariin poskisuukkoon ja kerran kädestä kiinni pitämiseen. Ja näihinkin oli tyttö tehnyt aloitteen, koska itselläni oli niin huono itsevarmuus enkä tiennyt miten sosiaalisissa tilanteissa kuuluu toimia. Joskus välillä olin jotakuta uskaltanut halata oma-aloitteisesti. Treffeillä olin käynyt ehkä noin 8 kertaa, jotka aina olivat jääneet ainoiksi saman tytön kanssa. Useimmin siksi ettei minua kiinnostanut, jokunen kerta minua olisi saattanut kiinnostaa jos tyttö olisi pyytänyt nähdä uudestaan ja ehkä kerran tai kaksi olin kiinnostunut uusista treffeistä, mutta silloin(kaan) tyttö ei ollut. Kaikki sain joko kaverien järkkääminä tai nettideittisivuilta. En muista yhtään tosielämän pokaustilannetta joka olisi johtanut treffeihin tai että olisin koskaan kysynyt edes jotain tuttua tyttöä treffeille (kahdestaan johonkin) josta olisin tykännyt.

Nyt kuitenkin PUA-filosofian avulla olen jo onnistunut saamaan suudelmankin ja kädestäkin olen pitänyt ainakin kolmea tyttöä! Lisäksi melkein seurustelin/melkein sain tyttöystävän kerran (kävin monta kertaa treffeillä saman tytön kanssa)! Itsevarmuuteni ja itsetuntonikin ovat paljon paremmat nyt ja olen alkanut ymmärtää miten sosiaalisella kentällä tulee toimia, varsinkin naisten kanssa. Olen myös saanut useita naisia antamaan minulle yhteystietojaan, ilman että olen sitä suoraan pyytänyt ja jos olen vähän suorempaan pyytänyt jollain tekosyyllä, niin saanut yhteistietoja jopa useilta saman illan aikana. Lisäksi ei ole ollut kovin vaikeaa saada tanssipartneria tanssitunneille enää (kutsun hyväksymis% n.50), toisin kuin vielä aivan PUA-filosofiaan tutustumisen alkuaikoina (kutsun hyväksymis% 5-10). Lisäksi olen monen naisen kanssa, joista tykkään, käynyt kahdestaan hengailemassa esim. museossa, yökerhossa, vaeltamassa, konsertissa, tanssimassa, kävelyllä ja ruokaa laittamassa. Kuitenkin vielä pitää kehittyä PUAna että saa näistä hengailuista enemmän kuin kaverillisia ja kykenee saamaan ja antamaan kiinnostusta, flirttailemaan ja etenemään siitä viettelevyyteen ja seksuaalisuuteen, koska muutoin ne jäävät aina vain siihen että kaksi kaveria hengaili kahdestaan. Mutta kehittyä tässä PUAilussa on tarkoitukseni koko ajan! Vielä en voi sanoa olevani PUA, vaan vasta sinne kehittymässä.

Kaikki nimet ovat muutettuja.

Muutos 21.1.2010: Laitoin ennakkosensuurin blogikommentteihin blogissa esiintyvien henkilöjen anonymiteetin suojaamiseksi. Sensuroin siis vain kommentit joissa paljastatetaan joidenkin henkilöjen henkilötietoja tai muuta anonymiteettiä vaarantavaa tietoa tai vihjailua, muuten käytän harkintaani mitä kommentteja julkaisen.

 

pokauksen kohteena

04.02.2010 - 01:09 / Kategoriat: pelimiesoppi, pokaaminen, seksi

[Lisäys 4.2.2010: Tästä näköjään muutetut nimet oli jotenkin jäänyt pois alunperi kun pistin ne sellaisten erikoisulkeiden sisään ja jotain muutakin tekstiä alusta. Korjasin ne.]

 

[Poisto: Poistin kirjoituksen osittain 10.3.2010, koska halusin sensuroida sitä lisää anonymiteettien suojaamiseksi, mutta siinä oli liian kova homma.]

Kai tää blogi antaa musta aika hyvän kuvan, kun yks tyttö oli innostunut musta niin paljon, että selvitti mun yhen pikaviestinyhteystietoni ja tuli pokaamaan mua netissä joskus viikko-pari sitten.

Se alotti kysymällä kuutioista, mutta kun pelimiesopit neuvoo, että ei pidä paljastaa heti liikaa vaan antaa tytön haluta enemmän, niin aloinkin sitten ite kyselee siltä jotain, en nyt muista mitä. Kerroin sille myöhemmin sitten sen kuutionkin, et miten se toimii. Se tyttö oli joku naistutkimuksen opiskelija varmaankin ja ei tietenkään halunnut ihastella pelimiesjuttuja.

Antoi se jotain "vinkkejäkin":

20:31 [feministityttö] tosin, vinkkejä: 1) sulje se blogi, 2) unohda pelimiesopit, 3) älä kuuntele Kaiden juttuja

Ajattelin, että koitetaas nyt sitten josko se haluaa jotain musta. Ja heitin tällaisseen pelimiesliikeen, kun olin jonkun aikaa jutellut:

20:40 [Tarvo]Mun tarttee kohta lähteä, mut mitenköhän me voitais joskus tavata?

20:40 [FT] katotaan vaikka huomenna jos ei oo kauhee krapula

Kohta se johti keskustelua kuitenkin siihen, että se vihjaili että haluun vaan pildee:

20:43 [FT] no mut niinhän sä olet [vaan pilden peräs] jos kerta sun blogin päätavoite on päästä paneen
20:43 [FT] joten sekin on sun ongelma ku oot niin ristiriitainen
20:43 [FT] että väität että haluat kaverustua mutta sitten kuitenkin oot pilden perässä

20:43 [T] Huoh, ei se ole noin mustavalkoista
20:44 [FT] no onhan jos sun koko blogin perusta on se että sun pitää päästä panee ennen ens vuodenvaihdetta
20:45 [T] Se on itsensäkehitysblogi
 

Eli se oli jo alunalkaen päättänyt väärinymmärtää mua ja luonut ennakkokäsitykset joista se ei suostu luopumaan. Ja sitten kaikki tämän ennakkokäsityksen kanssa ristiriitainen tieto estyy pääsemästä sen mieleen ja vaan ennakkokäsitystä tukeva tieto suodattuu läpi. Koska mä en tosiaankaan vaan oo pilden peräs ja se ei oo kaikki mikä mul merkkaa.

Seuraavassa ote miten se yritti selvittää omaa tasoaan mun standardeilla.

20:48 [FT] mitkä sun standardit muuten on, että ketä sä lähet iskee?
20:48 [T]mitkä standardit?
20:48 [T]Aah
20:48 [T]No ulkonäkö tietty, että on miellyttävä
20:48 [FT]että mimmonen tyttö
20:48 [T]sympaattinen ja söpö
20:49 [FT]onko mulla? (oot kuitenkin stalkannu)
20:49 [T]Ootas tarkastan

Olin kyllä toki stalkannut jo aiemmin, mutta en ollut täysin päättänyt, että miellyttikö se niin paljon, että yrittäisin pokata

.
20:49 [FT]ulkonäkö siis miellyttävä
20:50 [FT]mikä pua toi tommonen on jos ei oo valmiiks stalkannu irkkityttöjä?!
20:50 [FT]sulla on vielä paljon opittavaa
20:50 [T]Ei paha
20:50 [T]eli siis et ole ruma, sitä tarkoitin :)

Pelimiesopit neuvoo, että naisten ulkonäköä ei pidä kehua, varsinkaan jos on niin kaunis että on kuullut sen sata kertaa, tai jos tyttö ei pokaajan mielestä oikeasti ole viehättävän näköinen, niin ei ole syytä alkaa valehtelemaan.
20:50 [FT]toi oli nyt väärä vastaus
20:50 [FT]tolla ei heru
20:51 [FT]pahenee pahenee
20:51 [FT]ei nyt onnistu noi sun vastaukset ollenkaan
20:51 [T]Aijaa, mut kun pelimiesjutuissa kerrottiin että...
20:51 [T]ei saa kehua ulkonäköä
20:51 [FT]...mähän sanoin sulle ettei pidä uskoa niitä pelimiesjuttuja
20:51 [T]Höh :P
20:51 [FT]eikö sulle oo kerrottu että fiksuja tyttöjä pitää kutsua kauniiksi ja kauniita tyttöjä fiksuiksi?!
20:51 [T]Luulin että se oli joku urbaanilegenda
20:52 [FT]no enemmän se toimii kuin toi sun taktiikka
20:52 [T]Mutta sanotaan, sitten että vaikutat fiksulta ;)

Tässä viimeisessä kommentissa pysyin yhä johdonmukaisesti totuudessa ja laitoin silmää iskevän hymiön tuomaan mukaan leikkimielisyyttä ja viittausta hänen aiempaan fiksut vs. nätit tytöt aiheeseen. Tuosta hän olisi hymiöni kanssa voinut halutessaan tulkita myös, että toteutin hänen neuvoaan ja kehuin häntä fiksuksi, mutta oikeasti on kaunis.


20:52 [FT]mutta siis suosittelen sanomaan esim että "olet nätti"
20:52 [T]pilkku tuli väärään paikkaan
20:52 [FT]tai "kyllä silmää miellytät"
20:52 [FT]pitää saada positiivisempi konnotaatio kuin siitä että "et oo ruma"
20:52 [FT]koska jos sanot että et oo ruma, ni se tarkottaa että oot kuitenki aika kammottava hyi
20:53 [T]:D
20:53 [T]Okei, no mut tolleen --- sano mulle!
20:53 [FT]ton vaikutat fiksulta voi ottaa vittuiluna
20:53 [FT]joten ei toimi

Ja sitten seuraavana päivänä jotenkin keskustelu siirtyi mun vanhentuneesta kondomista siihen haluaisiko feministityttö vapauttaa mut neitsyydestäni.


19:27 [T]Haluuks sä vapauttaa mut neitsyydestäni?
19:27 [FT]en, valitettavasti.
19:27 [T]Höh
19:27 [FT]oikeesti kamoon et sä nyt tolleen voi
19:27 [FT]ARRGGGH. ei kukaan voi olla tommonen :(
19:27 [T]En sanonukkoon et voisit, kysyin vaan et haluaisitko
19:28 [T];)

Tässä oli mun puoleltani taas pelimiesliike. Kysyin, että _haluaako_, juuri sen takia, että se jättää avoimeksi, että suostuisinko ite kuitenkaan. Niin en vaikuta tarvitsevalta ja torjunta ei tunnu missään, kun en laittanut itseäni juuri alttiiksi.


19:28 [FT]no en haluaisi.
[loppukeskustelu poistettu, siinä lähinnä mietittiin sitä miksei halua ja selitti että tä koko blogi toimii tuollaista tavoitetta vastaan.]

Uuskeikari kirjoitti 04.02.2010 - 07:43
Blogisi osui pari viikkoa sitten silmiini, koska aihe kiinnostaa minua itseänikin. Olen itsekin aikaisemmin pitänyt blogia samasta aiheesta.

PUA-teoriaan tutustuminen oli käänteentekevä askel elämässäni, mutta puhutaanpa vertauksen vuoksi ensin toisesta itselleni käänteentekevästä löydöstä; taolaisuudesta.

Taolaisuus, tiivistettynä Daodejingiin ja Zhuangzin kirjaan, on pohjimmiltaan - ja, kuten kehtaisin väittää, parhaimmillaan - korkealentoisiin metaforiin puettunakin hyvin yksinkertainen, maanläheinen ja käytännössä sovellettavissa oleva filosofia. Se ei määrittele rituaaleja eikä rukouksia, eikä se edes määrittele, mikä Tao on. Se, kuten kaikki arvokkaat filosofiat, on oppi hyvän elämän ja viisauden tavoittelun eväistä. Kirjaviisauden arvon Zhuangzi kyseenalaistaa latistamalla kirjanoppineen ahmimat teokset "kuolleiden miesten jäämistöksi".

Tämän filosofisen taolaisuuden ympärille muodostui ajanlaskumme ensimmäisinä vuosisatoina myös filosofinen taolaisuus. Tähän en ole koskaan viitsinyt perehtyä kuin pinnallisesti, sillä jo pinnallinen tutustuminen riittää osoittamaan, että se on kuin kaikki muutkin uskonnot. Tarpeettoman monimutkainen, ajatusta orjuuttava, ja riippuvainen kaukaa haetuista olettamuksista.

Itse luokittelen myös PUA-opit filosofiaan ja uskontoon.

Kenties hienoin PUA-maailman tuottama teos on Seduction School. Sinä olet saattanut tämän nähdäkin, mutta muille lyhyt tiivistelmä; kyseessä on brittiläisen tv-kanava Channel 4'n näyttämä ohjelma, jossa kolme keholtaan poikkeuksellista miestä - lihava, lyhyt ja pitkä - ovat kahden pick up artistin, Wayne Elisen ja Johnny Saviorin opissa.

Minua miellytti jo alkumetreillä se, että Elise ja Savior näyttäytyivät vain ihan tavallisina tyyppeinä. Sellaisina, joiden kanssa voisi jutella rennosti ihan mistä tahansa. Vielä enemmän minua miellytti se, että periaatteessa he eivät tarjonneet oppilailleen juuri muuta kuin rohkeutta ja itsetuntoa. Korkeintaan hyvin yksinkertaisia kikkoja, ja harjoitustehtäviä toki, mutta jokainen harjoitustehtävä tähtäsi siihen, että miehet oppisivat toimimaan naisten kanssa luonnollisesti, parhaimpina mahdollisina omina itseinään, ilman käsikirjoitettua persoonaa, ilman mitään kuutioita.

Tällä hetkellä ainoa yhteisön hahmo, jonka hengentuotoksia luen, on Eric Disco. Toki hänenkin blogiaan lukiessaan on syytä pitää mielessään, että hän pyrkii myymään New Yorkin alueella asuville lukijoilleen valmennuskursseja. Tämän läpi nähdessään löytää pohjalta ajatusmaailman, joka, kuten Wayne Elisen ajatusmaailma, ei tee jyrkkää eroa iskemisen ja ihmisten tapaamisen välille, ja joka keskittyy tekniikkaan vain minimaalisesti ja sijoittaa todellisen painopisteen mielentilaan.

Tämä edustaa sitä PUA-oppia, jota kutsun filosofiseksi. Sinun blogisi edustaa sitä PUA-oppia, jota kutsun uskonnolliseksi.

Ironisesti "seduction communityllä" on tapana vietellä myös sen oppeja etsiviä miehiä. Se on täynnä lahkonjohtajia, vakuuttavasti puhuvia guruja, jotka tarjoavat lupauksia ainoasta oikeasta tiestä. Se tarjoaa paketteja, jotka ovat tarpeettoman monimutkaisia ja harhaanjohtavia, mutta jotka kietovat niihin tutustuvat pauloihinsa illuusiolla pakettien valmiudesta. Se vie mieheltä, joka on jo kerran viisaasti kyseenalaistanut ja hylännyt aiemmin omaksumiaan toimimattomia malleja ja kliseitä, kyvyn kyseenalaistaa uusia malleja ja kliseitä.

Se perustuu samaan kierteiseen logiikkaan kuin uskonto. Se tekee miehiä, jotka negaavat, koska negaus toimii, koska kirjassa sanotaan, että negaus toimii.

Kaide (jonka henkilöllisyyden muuten jopa minä tiedän, vaikka nykyään en kovin aktiivisesti edes pyri pysymään kärryillä nettidraaman suhteen) on sinulle ilmeisesti jonkinlainen myyttinen, karismaattinen mentor. Mies, jota seuraat vaikka vuorenhuipulle riippumatta siitä, näetkö vuorenhuipulla itse kultaa. Sinulle riittää, että uskot. Kun uskoo, ei tarvitse itse ajatella.

Hylkää tämä.

Kuuntele kaikkia opettajia, mutta älä seuraa ainuttakaan.

Kun opettelet poimimaan rusinat pullasta, omaksumaan soveltaen, ja sijoittamaan omaksumasi rikkaampaan filosofiseen viitekehykseen, alkaa pelimiesoppi oikeasti toimia. Siihen asti se on pelkkää mimiikkaa ja sirkustemppuja.
Susssa kirjoitti 04.02.2010 - 11:15
Itse asiassa kaikki kuvasi nähneet ovat olleet sitä mieltä, että jos pelkästään sen perusteella oltaisi liikenteessä, sulle heruisi. Ei sillä, että erityisen komea, mutta pitkälti ihan jees.

Mutta mitä enemmän täältä lukee, sitä enemmän tulee mieleen, että kognitiivinen terapia tekisi sulle paljon parempaa kuin "pelimiesopit". Onko sulla ongelmia muodostaa kaverisuhteita miehiin? Vaiikuttaisi, että sun ihmissuhdetaidoissa on valitettavasti jotain puutteita ja ne vinoutuvat lisää kun laskemoit ihmeellisiä 'kiinnostuksenlisäystaukoja' yms.
G kirjoitti 04.02.2010 - 11:56
Irc-keskustelun perusteella et osaa keskustella noinkaan. Vaikutat aika sekopäältä. Ja noiden jatkuvien pelimiesjuttujen toistelun vuoksi vielä sekopäisemmältä. Se näkyy parhaiten siinä, että kuvittelet muiden käyttävän sellaisia juttuja kuin "negaus" tai muuta. Projisoit suoraan oman eksyneisyytesi toiseen, ja vielä vainoharhaisella tavalla. Lisäksi et tosiaan tunnu arvostavan keskustelukumppaniasi. Et halua kuunnella häntä, et suhtaudu häneen neutraalisti vaan usein aggressiivisesti. Et tunnu ollenkaan seuraavan, mitä hän sanoo sinulle.

Suurin osa blogin lukijoista varmaankin on kyennyt päättelemään jo kauan, kuka "Kaide" on. Kuten keskustelukumppanisi sanoi, koko internetz tietää niistä jutuista.
Miikael "Kosmos" Saaristo kirjoitti 04.02.2010 - 13:52
Oho täällä on joku minun unelmieni nainen taas pätenyt?! Voihan animu.

Heh, kannattaa muistaa Dirty Harryn sanoja: "Maailma ole peliä". Poikkeuksen tekee kuitenkin shakki. Elämä jäljittelee sitä jännästi.

"Ai niinku randomkontaktina jonka odotan häipyvän mun elämästäni yhtä nopeesti kuin tulikin?"

Olen vahvasti sitä mieltä että tämä on oikea asenne. Ihmisten pysyvyydestä ei ole mitään takeita eikä siihen ole velvollisuuksia. Nykyään päivittäin näemme, kymmeniä, satoja tai tuhansia ihmisiä. Elämän aikana vielä enemmän. Murto-osan kanssa ehtii olla missään tekemisissä ja siitäkin osasta moni menee naimisiin, opiskelee, saa töitä tai kyllästyy eikä sitten sitä näe välttämättä enää koskaan. Juttu onkin nauttia niistä hetkistä kun ovat elämässä kiinni.
Tarvo kirjoitti 04.02.2010 - 16:47
"Et halua kuunnella häntä, et suhtaudu häneen neutraalisti vaan usein aggressiivisesti."

Annappa yksikin esimerkki missä suhtauduin häneen aggressiivisesti, niin annan sulle kaks esimerkkiä jokasta sun löytämääs kohden, missä hän suhtautuu aggressiivisesti.
[feministityttö] kirjoitti 04.02.2010 - 18:06
Kiitos.

<3
Miikael "Kosmos" Saaristo kirjoitti 04.02.2010 - 19:04
"Annappa yksikin esimerkki missä suhtauduin häneen aggressiivisesti, niin annan sulle kaks esimerkkiä jokasta sun löytämääs kohden, missä hän suhtautuu aggressiivisesti."

Tämä on oikea asenne.
hartain lukijasi kirjoitti 04.02.2010 - 20:29
Arvoisa Tarvo
Kävikö mielessäsi missään vaiheessa, että [FT] olisi oikeassa, sinua ei ehkä yritetty pokata tai tämän keskustelun julkaisun jälkeen terapian tarpeesi tulee lopullisesti esille?
Parhain terveisin ja pikaista vastausta odotellen.
Nainen kirjoitti 04.02.2010 - 23:01
Toi mimmi puhui sulle asiaa.
Tarvo kirjoitti 04.02.2010 - 23:10
Hyvä hartain lukijani,

sen jälkeen kun hän sanoi ettei halua vapauttaa minua neitsyydestäni, tulin siihen tulokseen, että on myös mahdollista että hän ei yrittänyt pokata minua. En usko että tarvitsen terapiaa, vaikka moni sitäkin on ehdotellut. Entä kävikö mielessäni että FT olisi oikeassa. Jos kyseessä on pelimiesoppaista luopuminen, niin ei käynyt.
kaide kirjoitti 04.02.2010 - 23:30
12:33[IRCT] "Kunnon pelimiehen periaatteena on se, että nainen on pelimiehen luota lähtiessään vähintään yhtä hyvässä tai mieluummin paremmassa kunnossa kuin ennen ko. pelimiehen kohtaamista."

Ainakaan toi ei ole mikään ”kaiden neuvo” vaan ihan yleinen mielipide ja periaate pelimiespiireissä. Muistaakseni se mainitaan tuolla 45 minuuttia -ohjelman jaksossa, jossa seurataan eräiden suomalaisten pelimiesten touhua:

http://www.mtv3.fi/uutiset/45min/jaksot.shtml?566940

Ja se on mainittu myös Wikipediassa:

http://en.wikipedia.org/wiki/Seduction_community

The credo many follow is ‘Leave her better than you found her.’ What’s so bad about that?
kaide kirjoitti 04.02.2010 - 23:50
”Vielä enemmän minua miellytti se, että periaatteessa he eivät tarjonneet oppilailleen juuri muuta kuin rohkeutta ja itsetuntoa. Korkeintaan hyvin yksinkertaisia kikkoja, ja harjoitustehtäviä toki, mutta jokainen harjoitustehtävä tähtäsi siihen, että miehet oppisivat toimimaan naisten kanssa luonnollisesti, parhaimpina mahdollisina omina itseinään, ilman käsikirjoitettua persoonaa, ilman mitään kuutioita.”

Uuskeikari: Kyllähän noi erilaisiin rutiineihinkin pohjautuvat pelimieopitkin usein tähtäävät siihen, että niitä rutiineita käytetään vain ”apupyörinä”, jotta sitten myöhemmin siirryttäisiin sellaiseen ns. naturaaliin pokaamiseen. Rohkeus ja itsetunto taas ovat olennainen osa sitä ns. sisäpeliä, jota ilman eivät mitkään temput ja kikat (eli ulkopeli) auta yhtään.

En mä usko olevani Tarvolle mikään myyttinen hahmo. Me kumpikin pidämme lähtökohtanamme lähinnä Neil Straussia, joka omaksui pokaustaitojaan vaikka miltä eri pokausguruilta, mutta kyllä ainakin minä haluan kuunella monia opettajia, jos ei nyt ihan kaikkia, mutta varsinkin niitä, mitä Neil Strausskin läpikävi. Mutta yhdenkin opettajan yhdenkin oppaan omaksuminen kunnolla vaati aikaa ja vaivaa.
Tarvo kirjoitti 05.02.2010 - 01:38
"Kenties hienoin PUA-maailman tuottama teos on Seduction School."

Kiitos vinkistä, katsoin juuri putkeen koko ohjelman. Oli kiinnostava ja selkeästi niillä jokaisella kolmella oli oma mielenkiintoinen pua-kehityksensä. Se yks tyyppi jopa eteni ohjelman aikana pitemmälle (suutelulähestyminen) kuin minä vielä kertaakaan. Sama tyyppi oli se johon ite eniten samaistuin.
Nimi Muutettu kirjoitti 05.02.2010 - 03:39
suosittelen uskomaan feministityttöä ja heivaamaan helvettiin nuo "pelimiesopit" jotka tod näk toimii vaan jos a) asut jenkeissä b) näytät sliipatulta douchebagilta ja c) naiset on peroksiidilla aivonsa liuottaneita.

et ylianalysoi ja mieti jatkuvasti jotain ihme paskaa, menet ja olet mukava etkä mitään muuta. et edes KUVITTELE että saisit mitään keneltäkään. siitä se sitten pikkuhiljaa lähtee jos on lähteäkseen. eikä tämä "kaide"kkaan nyt mikään maailman mahtavin naistenmies koskaan oo ollutkaan. suosittelen myös naisten stereotyypittämisestä ja kaikenlaisesta luokittelusta luopumista. ja ihme kasvisruokaobsessoinnista ja nimenomaan niistä makukortsuista. ffs.

ps. feministityttö, olet uusi sankarini.
kaide kirjoitti 05.02.2010 - 04:42
Uuskeikari: Wau! Kävin katsomassa tuolta sen mainitsemasi Seduction School -dokumentin:

http://www.eezydating.com/dating-guru-videos.html

Toihan vaikutti hienolta ”systeemiltä”. Tekee kyllä mieli ostaa ja läpikäydä jossain välissä ton Wayne ”Juggler” Elisen itseopiskelumatskut. Ei näytä olevan edes kauhee hinta, ei ainakaan mulle:

http://www.charismaarts.com/products/
emama kirjoitti 05.02.2010 - 12:44
Noniin Tarvo, tästäkö tässä nyt on kyse:

"20:00[IRCT] Mä tiedän miks haluut et eroon pelimiesjutuista
20:00[IRCT] Ja miks monet miehet haluu kans samaa
20:01[FT] no kerropa
20:02[IRCT] Naiset haluu et lopetan pelimiesjutut koska sitten en välitä enää yrittää kun vaan alfanaaraita ja beetanaaraille on yks mis vähemmän valittavana. Ja miehet haluu että en saa alfanaaraita kun nekin haluu niitä."

Ihmiset on oikeasti huolissaan sinusta, sun mielenterveydestä ja maineesta, ja tulee neuvomaan että kannattais ehkä jättää pelimieskirjat ja mennä sinne oikeeseen maailmaan aidosti tutustumaan uusiin ihmisiin. Mutta sä ymmärrät muiden ihmisten motiivit tältä kannalta: luulet että ihmiset neuvoo sua koska ne on kauhuissaan siitä että oi voi nyt tarvosta tulee niin kova pelimies ettei muilla enää oo mahkuja ja sehän on epäreilua! Mutta miten voit luulla noin.

Itse itseasiassa pidän susta ja toivon sulle vaan hyvää. Siitä syystä toivon, että lakkaisit kytkeytymästä naisia alentavaan pelimieskulttuuriin. Tai ainakin jos tätä tahdot jatkaa, pitäisit prosessin salaisempana, jotta siitä sinulle aiheutuva haitta jäisi pienemmäksi. En siis koeta puhua sinulle järkeä koska "naisena haluan että lopetat pelimiesjutut koska sitten et enää yritä kun vaan alfanaaraita ja beetanaaraille on yks mies vähemmän valittavana", vaan koska olen huolissani sinusta. Oikeasti olet sympaattinen ja mukava poika, mutta tämän blogin ja pelimiesjuttujen perusteella useimmat tuttavani luulevat sinua vastenmieliseksi sekopääksi.
Tarvo kirjoitti 05.02.2010 - 17:56
Susssa,
"Onko sulla ongelmia muodostaa kaverisuhteita miehiin?"

Ei tietääkseni sen suurempia kuin muihinkaan ihmisiin.

Nimi Muutettu,

"suosittelen uskomaan feministityttöä ja heivaamaan helvettiin nuo "pelimiesopit" jotka tod näk toimii vaan jos a) asut jenkeissä b) näytät sliipatulta douchebagilta ja c) naiset on peroksiidilla aivonsa liuottaneita."

Suosittelen lukemaan Neil Straussin kirjan "Pelimies"

"et ylianalysoi ja mieti jatkuvasti jotain ihme paskaa, menet ja olet mukava etkä mitään muuta. et edes KUVITTELE että saisit mitään keneltäkään. siitä se sitten pikkuhiljaa lähtee jos on lähteäkseen"

Arvaas mitä oon tehnyt ennen pelimiesjuttuja ja miten hyvin se on toiminut. Just noin oon tehnyt ja oon tutustunut kivoihin tyyppeihin jotka nekin on tykännyt musta, mutten oo osannut edetä siitä mihinkää.

"suosittelen myös naisten stereotyypittämisestä ja kaikenlaisesta luokittelusta luopumista"

Miten mä oon naisia luokitellut tai stereotyypittänyt? Mä sen sijaan nään sun kommentissas heti naisten luokittelua ja stereotyypittämist: "c) naiset on peroksiidilla aivonsa liuottaneita."
Tarvo kirjoitti 05.02.2010 - 18:46
"Itse itseasiassa pidän susta ja toivon sulle vaan hyvää."

Mukava kuulla (: Mä en kyllä taida tuntea sua valitettavasti. Mut jos haluat olla vaikka mun kaveri, niin voidaan me mun puolesta joskus vaikka tavatakin ehkä. Kyllä mä tykkään ihan uusista kaveritytöistäkin, vaikka tää blogi saattaa antaa eri vaikutelman.

"Siitä syystä toivon, että lakkaisit kytkeytymästä naisia alentavaan pelimieskulttuuriin."

Jos mä olisin missään vaiheessa kokenut että kunnollinen pelimieskulttuuri alentaa naisia, niin olisin jo lakannut kokeilemasta sitä. Mä kunnioitan ja pidän naisista ja pelimiesjuttujen avulla toivottavasti myös saan nauttia enemmän sellaisten naisten seurasta joista tykkään paljon. Pelimieskulttuuri on paljolti itsensä kehittämistä paremmaksi mieheksi ja ihmiseksi myös.

"jos tätä tahdot jatkaa, pitäisit prosessin salaisempana, jotta siitä sinulle aiheutuva haitta jäisi pienemmäksi."

Mulle tästä mahdollisesti aiheutuva haitta on pientä verrattuna siihen, jos muut mun tilanteessani olevat ihmiset saa tästä uskoa itseensä ja tulevaisuuteensa sekä lohtua ja vertaistukea.

"olen huolissani sinusta. Oikeasti olet sympaattinen ja mukava poika,"

:) Älä ole huolissasi, mä pärjään kyllä. Mä olen saanut negatiivista julkisuutta ennenkin. Mä en tarvitse ihmisten hyväksyntää yleisesti, riittää että ne hyväksyy mut jotka joka tapauksessa hyväksyy mut omana itsenäni ja tärkeintä on että itse hyväksyn itseni. Vähän sama juttu jos oisin vaiks homo, en mä haluis kavereita jotka ei hyväksyis mua homona. Siinähän sen sit näkee et ketkä musta oikeesti tykkää omana itsenäni.

"mutta tämän blogin ja pelimiesjuttujen perusteella useimmat tuttavani luulevat sinua vastenmieliseksi sekopääksi."

He eivät sitten varmaan tunne mua. Ois kiva tutustua heihinkin, niin huomaisivat että millainen olen oikeasti. Toi "pelimies" on sanana aika huono, itellekin tuli siitä aiemmin ekana huono mielikuva, ennenkun tutustuin mitä sillä tarkoitetaan pelimieskulttuurissa. Kun sen merkitys pelimieskulttuurissa on tosi erilainen mitä sen merkitys yleisessä kielenkäytössä on. Parempi sana ois joku itsensäkehityshenkilö.
[feministityttö] kirjoitti 05.02.2010 - 22:42
Ensinnäkin kiitos kaikille fanittajille, mukavaa että niin monet ovat asioista samaa mieltä kanssani.

Tavoitteeni tuolla irkkikeskustelulla ei missään vaiheessa ollut tuottaa Tarvolle pahaa mieltä tai ryhtyä minkäänlaiseen vihanpitoon, halusin tosiaan vain varoittaa häntä bloginsa ja omaksumansa ideologian vaaroista ja siitä miten ne saattavat häntä tavoitteeseensa pääsyssä haitata. Aluksi ajattelin (tai oikeastaan toivoin ja rukoilin...) että kyseessä olisi nk. trolli - että joku fiksu nuori yliopistopoika olisi huomannut ajan hengen ja ryhtynyt vetämään jotain roolia itseään ja kavereitaan huvittaakseen. Myöhemmin kuitenkin kävi ilmi että asia ei näin ole.

Päädyin sitten yrittämään saada Tarvoa ymmärtämään oman ajatusmaailmansa käsittämättömyyden, mutta kuten itsekin voitte tuosta keskustelusta todeta, en siinä kovinkaan hyvin onnistunut. Tarvon argumentit olivat vain niin järjettömiä etten itsekään pystynyt kovinkaan koherentisti niitä kommentoimaan saatika vastustamaan. Hän on ilmeisesti sitä mieltä, että minä (ja lähes kaikki muut tähän blogiin kommentoineet ihmiset) elän jollain tavalla väärässä tietoisuudessa, ja että minussa on pakko olla vikaa kun prostituoidun palvelujen käyttäminen ja kavereilta seksin hinnan kysyminen ei vaikuta kiltin ihmisen tekosilta. Tai se, että kysyy tytöltä ensimmäisellä juttelukerralla että haluaisiko hän auttaa neitsyyden menettämisessä.

Kovasti Tarvo väittää, että on livenä ihan mukava, mutta ei hän siltä ainakaan tuon irkkikeskustelun aikana vaikuttanut. Jos tuolla tavalla lähtee juttelemaan naisille niin ei ihmekään jos he kaikkoavat ympäriltä. Blogiin kopioidusta irkkilogista puuttuu joitakin osia keskustelusta, erityisesti sitä kohtaa, missä keskustelimme syvällisemmin Tarvon vaikeuksista ottaa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, jäin kaipaamaan. Lisäksi hän aluksi väitti, että tämä blogi on jollain tavalla sarkastinen, mutta keskustelun edetessä huomasin, että aivan tosissaan hän on liikkeellä.

Valitettavasti vaikuttaa siltä, että Tarvo on aivopesun uhri - jumittunut siihen omaan ideologiaansa aivan kuten kiihkouskovaiset, jotka selittävät kaiken oman uskontonsa mukaisesti. Esimerkkinä uskontuputtamisen aiheuttamat negatiiviset tunteet, jotka tietenkin ovat vain "pyhän hengen työtä ihmisessä" - samalla tavalla pelimiesideologia ilmeisesti täytyy sitten sisäistää kunhan ensin on vähän pyristellyt vastaan.

Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että Tarvo leimaa minut feministiksi, käytän samaista attribuuttia itsestänikin vallan mielelläni. Lähinnä en jaksa arvostaa feministi-sanan käyttöä negatiivisessa mielessä. Selvästi huomaa, että Tarvolla on jotain syvällisempääkin naisia vastaan. Mitä tulee seuraavaksi, blogipostaus aiheella feministien johtama naisten salaliitto (peli)miehiä vastaan?

Ja vielä lopuksi, pahoittelen kielenkäyttöäni tuossa irkkikeskustelussa, kiroilin ja huusin ehkä vähän liikaakin, mutta aina ei pokka pidä kun tuollaista paskaa joutuu kuulemaan. Kommentit kaideen liittyen perustuvat täysin hänen netti-imagoonsa, jota hän on aktiivisesti rakentanut. En tunne häntä henkilökohtaisesti, joten en tietenkään hänestä ihmisenä voi mitään oikeasti sanoa. Ja niin, enhän minä tosiaan olettanut että tämä kaikki nettiin päätyy.

Kuitenkin, toivon Tarvolle kaikkea hyvää ja että hän joskus pääsee harhakuvitelmistaan ja oppii pitämään itsestään sellaisena kuin hän on. Hyvä itsetunto auttaa elämässä jo pitkälle.

Rakkaudella,
feministityttö
Tarvo kirjoitti 06.02.2010 - 05:43
Feministityttö,

"Kovasti Tarvo väittää, että on livenä ihan mukava, mutta ei hän siltä ainakaan tuon irkkikeskustelun aikana vaikuttanut."

Missä kohtaa keskustelua en ollut mukava? Anna esimerkki niin annan kaksi takasin missä sä et ollut mukava.

Dr. Phililtä on mun suosikkifraasi: "We teach people how to treat us." Eli saatan antaa takaisin jos joku kohtelee huonosti. Silti olen mukava, mutta pidän vaan puoleni.

"Blogiin kopioidusta irkkilogista puuttuu joitakin osia keskustelusta, erityisesti sitä kohtaa, missä keskustelimme syvällisemmin Tarvon vaikeuksista ottaa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, jäin kaipaamaan."

Lisään kaiken sen jos lähetät mulle.

"väitti, että tämä blogi on jollain tavalla sarkastinen"

Väitinkö? Ehkä pikemminkn itseironinen, että totta nämä asiat ovat mitä kirjoitan, mutta osaan myös nauraa toisinaan omille epäonnistumisilleni, enkä ota itseäni aina liian vakavasti. Eli uskallan yrittää ja erehtyä ottamatta sitä liian vakavasti.

"Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että Tarvo leimaa minut feministiksi, käytän samaista attribuuttia itsestänikin vallan mielelläni. Lähinnä en jaksa arvostaa feministi-sanan käyttöä negatiivisessa mielessä. Selvästi huomaa, että Tarvolla on jotain syvällisempääkin naisia vastaan"

Tsiisus! Nimesin sut feministitytöksi koska oletin että se kuvais sun identiteettiä. Selvästi olin oikeassa, koska myönnät että olet feministi. Siinä ei ollut mitään negatiivista tarkotusta takana. Mähän olen naisten puolella, mutta sitähän sä et voi ymmärtää. Naiset ei halua mun olevan se mukava mies joka ei osaa tehdä aloitteita, naiset ei myöskään halua mun olevan se "pelimies", jollainen sun ja monen muun ennakkokäsitys pelimiehistä on, vaan naiset haluaa että olen sellainen kunnollinen pelimies, johon pelimiesopeista huomattavimmat tähtää. Sellainen joka osaa ja ennen kaikkea uskaltaa.

"Ja vielä lopuksi, pahoittelen kielenkäyttöäni tuossa irkkikeskustelussa, kiroilin ja huusin ehkä vähän liikaakin"

Annan sulle anteeksi. Olen iloinen, että säkin myönnät tuon. (: Haluan kuitenkin muistuttaa, että on eräs toinenkin ihminen, jolle sä olet anteeksipyynnön velkaa vielä enemmän. Ehkä voisit vaikka irkissä privaviestillä kertoa sille sen? Mä luulen, että sekin on lukenut tän blogipostauksen, mutta kommentteja ei välttämättä.

"Ja niin, enhän minä tosiaan olettanut että tämä kaikki nettiin päätyy."

Siksi pidin huolta, että sun identiteetti säilyy salassa mikäli niin haluat: Peitenimesin sut ja jätin joitain tunnistamista helpottavia kohtia pois.

"Kuitenkin, toivon Tarvolle kaikkea hyvää ja että... oppii pitämään itsestään sellaisena kuin hän on. Hyvä itsetunto auttaa elämässä jo pitkälle."

Jep, tähän itsetunnon alueeseen pelimiesopit on just auttanut paljon. Mä toivon että sä opit kunnioittamaan erilaisia ja erilailla ajattelevia ihmisiä, sekä suhtautumaan ennakkoluulottomasti ja uteliasuudella asioihin joista tiedät vain ennakkoluulojen perusteella. Sen sijaan että suhtaudut ennakkoluulojen kautta torjuvasti.

Mä haluan uskoa susta ennen kaikkea hyvää ja haluan uskoa, että säkin olet pohjimmiltasi vain harhaanjohdettu hyvä ihminen, ja että tämä harhaanmenemisestä aiheutunut oikeassa olemisesta vakuuttuneisuus vain saa sut ulospäin näyttämään ylimieliseltä.

Ystävällisesti,
Tarvo
hartain lukijasi kirjoitti 06.02.2010 - 13:13
"Mä haluan uskoa susta ennen kaikkea hyvää ja haluan uskoa, että säkin olet pohjimmiltasi vain harhaanjohdettu hyvä ihminen, ja että tämä harhaanmenemisestä aiheutunut oikeassa olemisesta vakuuttuneisuus vain saa sut ulospäin näyttämään ylimieliseltä." Puhuit tässä Tarvo itsestäsi? [FT] yritti takoa sulle ajatusta jota 99,6% blogin lukijoista kannattanee.
Pyydä siis anteeksi kaikilta niiltä tytöiltä joita olet täällä "spekuloinut" ja laita blogi vaikka salasanan taakse, tässä on mun suositukseni kuinka saatat saada pildeä seuraavan viiden vuoden sisällä.

feministi kirjoitti 06.02.2010 - 14:45
Pakko kommentoida hieman ohi aiheen tohon huorakeskusteluun: yrittäisitte päästä tuosta naisen seksuaalisuuden kontrollista... Kehotan kaikkia seksityön vastustajia tutustumaan vähintään tohon tekstiin: http://megafoni.kulma.net/index.php?art=413

Huoriin siitä!
Sykermeetikko kirjoitti 06.02.2010 - 16:35
Feministityttö ei oikein osaa. En ota kantaa siihen, onko Tarvon lähtökohdat hyviä ja toimivia, mutta ainakin hän oli oikeassa siinä asiassa, että [FT] veti pitkälti "muut kuin minä ovat väärin ja väärässä, ole niin kuin minun mielestäni kaikkien pitäisi" -linjaa.
Tarvo kirjoitti 06.02.2010 - 17:20
Hartain lukijani,

"Pyydä siis anteeksi kaikilta niiltä tytöiltä joita olet täällä 'spekuloinut'"

Anna mulle esimerkki missä olen tehnyt väärin, niin pyydän anteeksi jos siihen on syytä.

"laita blogi vaikka salasanan taakse,"

Jos laitan blogin salasanan taakse, niin silloin näistä ongelmista kärsivillä miehillä olisi yksi paikka vähemmän josta saada apua, vertaistukea, samaistumisen kohdetta, uskoa itseensä ja tulevaisuuteensa. Mä välitän niistä jotka on avuntarpeessa ja haluan auttaa jos vaan voin, jopa mun koko opiskelualani ja uskonnolliset näkemyksenikin liittyy tähän haluun auttaa niitä jotka kärsii. Ja tässä asiassa mä omasta mielestäni voin. Ois itsekkyyttä salata nää tiedot ja taidot.

"tässä on mun suositukseni kuinka saatat saada pildeä seuraavan viiden vuoden sisällä."

Saatan saada!? Vau! Varmaan jollain 10% todennäköisyydellä. Ei se kuule riitä! Tässä ei nyt hyödyt ja haitat kohtaa siinä mielessä että tohon vinkkiin tarttuisin.
Tarvo kirjoitti 06.02.2010 - 17:23
"ainakin hän oli oikeassa siinä asiassa, että [FT] veti pitkälti "muut kuin minä ovat väärin ja väärässä, ole niin kuin minun mielestäni kaikkien pitäisi" -linjaa."

Noniin, tiesin etten voi olla ainut joka huomasi tän.
Soijanakki kirjoitti 06.02.2010 - 18:56
Tarvon ja Kaiteen kaltaisille voisi tämäntyyppistä blogia parempi vertaistuen saamisväline olla esim. seuraava webbisivusto: http://www.aspalsta.net/
tyttö kirjoitti 07.02.2010 - 02:19
Valitettavasti kuulun niihin jotka tahtoisivat saada Tarvon ymmärtämään saman kuin mitä Feministityttö yritti. Mutta olen sitten kai myös vain väärässä ja maailmankuvani myös.
Tarvo kirjoitti 07.02.2010 - 02:35
tyttö,

Ihanaa että myönnät olevasi väärässä :) Voidaan jutella tästä lisääkin jos haluat? Vaikka sähköpostilla tai pikaviestimellä, mulla on sun sähköpostiosoite.
Anonyymi kirjoitti 07.02.2010 - 15:28
>> Anna mulle esimerkki missä olen tehnyt väärin, niin pyydän anteeksi jos siihen on syytä.

Miten olisi vaikka se, että käytit väärin luottamusasemaasi tutorina ja etsit tapaamiesi tyttöjen yhteystiedot Facebook-kaveruutta varten?

>> Jos laitan blogin salasanan taakse, niin silloin näistä ongelmista kärsivillä miehillä olisi yksi paikka vähemmän josta saada apua, vertaistukea, samaistumisen kohdetta, uskoa itseensä ja tulevaisuuteensa. Mä välitän niistä jotka on avuntarpeessa ja haluan auttaa jos vaan voin, jopa mun koko opiskelualani ja uskonnolliset näkemyksenikin liittyy tähän haluun auttaa niitä jotka kärsii. Ja tässä asiassa mä omasta mielestäni voin. Ois itsekkyyttä salata nää tiedot ja taidot.

Ei tämä ainakaan minua auta. Alkaa vain pelottaa. Tai ehkä varoittavana esimerkkinä.
Tarvo kirjoitti 07.02.2010 - 16:48
Anonyymi,

"Miten olisi vaikka se, että käytit väärin luottamusasemaasi tutorina ja etsit tapaamiesi tyttöjen yhteystiedot Facebook-kaveruutta varten?"

Ei kelpaa. Koska tiesin molempien etunimet ja löysin ne ilman tutor-yhteystietoja selailemalla uusien vaihtarikaverieni kavereita samannimisiä etsien. Käytin tutor-yhteystietoja vaan vielä varmistaakseni että löysin oikeat tyypit.
kaide kirjoitti 08.02.2010 - 05:42
Uuskeikari: ”Olen itsekin aikaisemmin pitänyt blogia samasta aiheesta.”

Se sun blogi on varmaankin tämä:

http://uuskeikari.blogspot.com/

Luin jo läpi sen kaikki tekstit, jotka eivät ole kenttäraportteja. Tuntuu aivan siltä, että olen _melkein_ kaikesta kanssasi samaa mieltä. Ja erityisesti arvostan sitä, että osaat ilmaista itseäsi näissä asioissa paremmin kuin minä ja Tarvo: Se on niin älyttömän hankalaa kertoa noista asioista antamatta itsestään esim. sellaista banaalia kuvaa, että haluaa vain mahdollisimman paljon ”kaatoja” välittämättä pätkääkään niiden naisten tunteista.
Vaap kirjoitti 08.02.2010 - 21:47
Voi sua. Olet söpö poika ja jos et olisi noin sekopää, saisit varmasti tyttöjä vaikka kuinka. Kannattaisi pyrkia sellaisen normaaliin ja luontevaan käyttäytymiseen ja miettiä jotain muutakin kuin näitä pelimiessekoiluja, niin osaisit ehkä puhuakin jostain niille tytsyille.
Tarvo kirjoitti 08.02.2010 - 22:17
Moi Puheviestinnän ope,

niin, esiintymistaidon kurssi. Joskus harkitsin sitä, mutta en muista miksen ottanut. Voisi harkita josko ottaisin joku kerta sen.

Vaap,

en mä ole sekopää, kaikkien mielestä. Mutta silti en saa tyttöjä, kun en osaa toimia seksuaalisena/pariutuvana olentona niiden parissa ilman itsensäkehityshenkilöoppeja. Ja vaikka osaisinkin, niin sitten kuitenkin mokailen sosiaaliset pelit, ellen opi pelaamaan niitä pelejä. Ja ennenkaikkea itsetunto ja itsevarmuus on sellaiset mitkä täytyy saada nousemaan myös paljon jos haluaa menestystä ja tyttöjä.
E.P kirjoitti 10.02.2010 - 13:30
Jumalauta mikä saatanan tunari sinä olet ja Kaide on vielä astetta pahempi tunari. Vittu se on jotain korkeampaa johdatusta tai luonnonlaki että tuommoiset _eivät_ _saa_ _naisia_ ja näinollen pääse lisääntymään.
Tarvo kirjoitti 10.02.2010 - 19:59
E.P,

ajattelin käydä luovuttamassa spermaa, niin siitähän saa se korkeampi johdatus tai luonnonlaki sitten nenilleen. Ja muuten, voisit vähän siistiä kieltäsi.
Nikolai Lehtonen kirjoitti 16.02.2010 - 00:38
Mielenkiintoisesti pystyin samaistumaan feministityttöön lähes täysin tuossa keskustelussa, ja olen sentään kaksilahkeinen.

Olen pari kertaa käynyt täällä pyörimässä ja lueskelemassa, ja aikaisempi käsitys ihmisestä joka ajattelee liikaa sitä mitä tekee on nyt karissut tuon irkkikeskustelun lukemisen myötä.
Tarvo, hyvin trollattu.

Pieneen päähäni ei vaan mahdu miten joku jolla riittää potentiaalia viedä jotkut asiat ja ajatukset noin pitkälle ei kykene edes irkissä säälliseen sosiaaliseen kanssakäymiseen. Älykkäiden pitäisi olla aina myös sosiaalisesti älykkäitä, tai minun maailmani sortuu.

:
Tuutti kirjoitti 16.02.2010 - 20:46
Toivottavasti sä et Tarvo mokella noita sun pelimiesjuttuja IRL ihmisille. Henk. koht. harrastaisin seksiä ennemmin jonkun kuselta haisevan deekun kanssa kuin miehen joka pillunsaantiohjekirjoja ja toimii niiden mukaisesti.

Luulen että suurin este sun pillun/suhteen saamiselle on se, että sun epätoivo, pelko ja huoli näkyy sun naamasta. Se on nimittäin yleisestikin niiden miesten ongelma, joiden neitsyydenmenetys on "pitkittynyt".
Mä olen harrastanut (hyvää) seksiä neitsytmiehen kanssa (hänellä ikää 24). Mutta hänet erottikin neitsytmieskarjasta se, että hän suhtautui lunkisti, lähes välinpitämättömästi, seksiin yleisesti. Olisin varmasti karannut tieheni jos hän olisi paljastanut epätoivoaan.

Mitä huoriin menemiseen tulee, mä voisin melkein suositella sulle. Maksullisen seksin kokeminen voisi hyvinkin karistaa sinusta epävarmuutta pois, ja helpottaa naisen saamista tulevaisuudessa. Suurin osa (suomalaisista) prostitoiduista on ihan tavallisia naapurintyttöjä, kokemuksesi voisi olla hyvin miellyttävä ja rohkaiseva. FT:ä mukaillen, suurin osa naisita suhtautuu huorissa käynneisiin miehiin epäilevästi, pidä siis se omana tietonasi..
Tarvo kirjoitti 16.02.2010 - 22:58
"Toivottavasti sä et Tarvo mokella noita sun pelimiesjuttuja IRL ihmisille."

Mokellanpa, nää on musta tosi kiinostavia juttuja ja tykkään jutella näistä ihmisille, tytöille ja pojille, ihan IRL:kin.

"Henk. koht. harrastaisin seksiä ennemmin jonkun kuselta haisevan deekun kanssa kuin miehen joka pillunsaantiohjekirjoja ja toimii niiden mukaisesti."

Jännät preferenssit sulla. Harrastat mieluummin seksiä jonkun kanssa joka ei saa pidettyä huolta edes itsestään mieluummin kuin jonkun joka on ottanut aktiivisen asenteen elämäänsä ja kehittää itseään.

"Luulen että suurin este sun pillun/suhteen saamiselle on se, että sun epätoivo, pelko ja huoli näkyy sun naamasta [...] Se on nimittäin yleisestikin..."

Ja oot nähnyt mun naamani IRL tilanteessa? Aika heikko perustelu sun näkemykselläs, että ihan yleistämällä lähdet arvailemaan.

"Mutta hänet erottikin neitsytmieskarjasta se, että hän suhtautui lunkisti, lähes välinpitämättömästi, seksiin yleisesti."

Mä suhtaudun yleisesti seksiin rennosti, mutta neitsyyden menetys on mulle missio.

"Mitä huoriin menemiseen tulee, mä voisin melkein suositella sulle."

Ei mun kuule tartte! Oon jo saanut seksitarjouksia. Mutta ajattelin hyödyntää ne vasta loppuvuodesta, koska haluan ensisijassa saada seksiä mun pokaustaiteilijataitojeni avulla. En siksi että joku on lukenut mun blogia ja suostuu säälistä antaan tai siksi että en menis maksullisiin. Mutta nekin käy sit loppuvuodesta jos vaikuttaa siltä että henkiset lukot on liian kovia että pokaustaidot riittäis.
huvittunut tyttönen kirjoitti 17.02.2010 - 13:25
Ei sinulla Tarvo taida olla aavistustakaan kuinka laajalle tämä blogi on levinnyt?

Ehkä tiedätkin, mihin viitataan käsitteellä "sosiaaliporno"? Tämä on blogi on sitä itseään, ja sellaiselle löytyy aina lukijoita. Keep up the good work! ;)

Vakavasti: Maailma on pienempi kuin näytät luulevan - myös verkossa, joten kannattaa muistaa että tämän blogin sisältö on näkyvissä *potentiaalisesti* joka ikiselle tytölle, jota ikinä yrität "pokata". Jos tarkoituksesi on todellakin saada seuraa/kokemuksia/tyttöystävä (eikä vain viihdyttää lukijoitasi), reality-check olisi paikallaan sen suhteen, kuka edes haluaa alkaa mihinkään suhteeseen sellaisen tapauksen kanssa, joka vuotaa kaikki sosiaaliset itsemurhansa tuoreeltaan verkkoon. Ei kukaan.

Tarvo kirjoitti 17.02.2010 - 13:56
H. tyttönen,

"Ei sinulla Tarvo taida olla aavistustakaan kuinka laajalle tämä blogi on levinnyt?"

En ole vielä kuullut kenenkään mainitsevan tästä blogista mulle IRL niin ei se voi kauheen laajalle levinnyt olla.

Ja itekin muuten tykkään sosiaalipornosta, niin mikäs siinä.

"kuka edes haluaa alkaa mihinkään suhteeseen sellaisen tapauksen kanssa, joka vuotaa kaikki sosiaaliset itsemurhansa tuoreeltaan verkkoon. Ei kukaan."

Ei mua ainakaan häiritsis jos jollain tytöllä josta oisin kiinnostunut ois tämmönen blogi. Niin ehkä sä vähän yliarvioit tästä blogista koituvat negatiiviset seuraukset. (:
Ezkim0 kirjoitti 17.02.2010 - 20:14
Tarvo on oikealla tiellä.

Sosiaalisen kanssakäymisen salaisuudet voi oppia vain pakottamalla itsensä tilanteisiin, missä kaksi ihmistä (tai useampi) joutuu vuorovaikutustilateeseen. En usko, että pelkillä esiintymistaidon kursseilla voidaan parantaa sosiaalisistaherkkyytä (olen itse käynyt ko. kurssin). Täällä moni torppaa Tarvon halun edetä ja haluavat hänet vain menemään ulos ja lopettaa kaiken materiaalin tutkimisen. Anteeksi, mutta materiaalin lukeminen on yksi keino sisäisesti käydä tätä asiaa läpi ja näyttää oikea suunta. Mitä materiaalia kannattaa taas käydä läpi, kannattaa miettiä. Kuten tässäkin blogissa on käynyt ilmi, kaikki materiaali ei ole soveltuvaa (moni jopa haitallista miehen kehittymiselle). Materiaali ei pelkästään rajoitu tekniikoihin (esim. naisen fyysisten reagointien huomioimiseen), moni pelimies ja pelimieheksi opiskeleva käy läpi myös sisäiseen ja kestävään kehitykseen liittyvää matskua.

Muistakaa myös se, että nainen ei tietä mitä nainen oikeasti haluaa. Nainen haluaa tunteiden vuoristoratoja, miehen mitää olla peto makuuhuoneessa, herrasmies sen ulkopuolella.

Naiseen ei luottaa, mutta siihen voi luottaa, että nainen on nainen.
Nimesi
Sähköpostiosoitteesi (ei näytetä yleisesti)
Kotisivusi osoite
Muista tietoni selaimen evästeessä seuraavia kommentointeja varten
Seuraa tähän kirjoitukseen tulevia kommentteja (mikä tämä on?)
Kommentti
Voit käyttää kommenteissasi seuraavia HTML-elementtejä: a, b, i, u, code