Lumiriehan jälkeen menin kotiini, laitoin pari saparoa hiuksista, tein lakanasta hameen, puin kaulahuivini ja lähdin bileisiin.

Aluksi istuin kavereiden kanssa pöydässä sanomatta paljon mitään tai osallistumatta keskusteluun ja tylsistyin. jossain vaiheessa paikalla alkoi olla niin paljon ihmisiä, että tanssilattiallakin oli tuttu tyttö, jota sitten lähdin moikkaamaan. Jäin sitten koko loppuajaksi tanssilattialle, koska siellä ei oikeastaan edes tarvitse keskustella.

Jossain vaiheessa huomasin, että yksi kaveri tanssi siellä joidenkin kanssa, mutta ei yhtään hymyillyt tai näyttänyt siltä että hänellä olisi hauskaa. Se johtaa yleensä siihen, että mitään hauskaa ei myöskään tule tapahtumaankaan eikä henkilön seurassakaan olevilla ihmisillä ole hauskaa, jotein koitin itse näyttää enemmän siltä että minulla olisi hauskaa.

Yksi kaverini tuli hakemaan minut pois yksin tanssimasta keskemmälle tanssimaan ja alkoi selittää jotain että pitäisi tehdä aloitteita tyttöjen kanssa. Hän siis kertoi, että minun piti valita joku ja hän esittelisi minut ja hoitaisin loput. Ajattelin ehdottaa että valitsisin jonkun kauempaa tanssilattialta niin melu ei häiritsisi, mutta se ei kuulemma tainnut olla idean konseptin mukaista tai jotain. Ja kun sanoin, että no okei, jos vaikka tosta mun takaa sitten noi ihmiset, että niihin voisin haluta tutustua, mutta en oikein huomannut että senkään jälkeen olisi oikein tapahtunut mitään. Ajattelin, että hän ehkä halusi minun olevan aktiivisempi ja aloin puhua jotain vieressäni olevalle viehättävälle naisopiskelijalle. Kysyin että onko yliopistolta vai amk:sta. Kun ei vastannut, kysyin, että mistä oli kotoisin. Venäjältä oli ja oli hyvin tympääntyneen oloinen lähestymiseeni. Kysyin, että mitä opiskelee, johon vastasi tylsisityneen oloisena edelleen, että AMK:ssa. Tätähän minä en tuossa vaiheessa siis kysynyt ja sanoin hänelle, että opiskelee varmaan bisnestä. Niin opiskelikin, mutta ei ollut yhtään innostunut kyyvstäni lukea ihmisistä asioita kylmiltään. Sitten taisi kääntyä poispäin ja olin vain tyytyväinen, koska oli ollut niin kylmäkiskoisen oloinen.

Jossain kohdin sitten tämä mun kaveri tuli sanomaan mulle jotain, että "hoida loput" ja ihmettelin itsekseni, että kenen kanssa. No avasin sitten keskustelun kahden huomattavasti itseäni lyhyemmän tytön kanssa ja kysyin, että olivatko YKP:n fukseja. Kylmiltään lukemiseni onnistui sillä he sanoivat olevansa ja ihmettelivät mistä tiesin. Kerroin sitten, että fukseja siksi kun heillä ei ollut haalareita enkä ollut nähnyt aiemmin ja näyttivät asiallisemmann oloisilta kuin hieman boheemin kaltaiset sosiologit ja taisivat tykätä tästä kohteliaisuudesta. Tiesin siis heidän olevan yhteiskuntatieteilijöitä kun olin nähnyt heidät yhteiskuntatieteilijöiden seassa.

En osaa varmaksi sanoa, mutta uskoisin, että toinen näistä tytöistä saattoi olla kiinnostunut minusta ja tanssein heidän kanssaan siinä hyvän aikaa. Samoihin aikoihin yksi tummahiuksinen ja pitempi naisopiskelija loi minuun katseita ja hymyja ja koitin toki vastata niihin. Kun sitten jossain vaiheessa nämä kaksi tyttöä joiden kanssa tanssin lähtivät luotani, menin kysymään tältä minulle pienen ajan sisään usein hymyilleeltä tytöltä, että mistä on. Eräästä Euroopalaisesta maasta. Mitä opiskelee. Erästä ihmistiedettä. Hän hymyili minulle paljon ja koitin vastata hymyilyyn ja sain jopa kinoeskalaatiota. Eli koskin muistaakseni käteen ja jossain vaiheessa jopa otin hänen kätensä käsiini ja hän puristi niitä hieman. Se on kiinnostuksen merkki! Siispä olin jo aika varma että tämän tytön täytyy olla kiinnostunut minusta. Kysyin myös mitä musiikkia kuuntelee ja se oli aika pitkälti sellaista mistä minä en tykkää, kuten vaikkapa esim. hip-hop. Kerroin hänelle että yksi suosikkiartistini saksasta on Florian Silbereisen, johon hän vastasi että se on vanhojen ihmisten musiikkia ja tylsää. Johon puolustauduin, että eihän ole, vaan menevää haitarimusiikkia.

Tämä nainen myös oli lähellä ja tuli välillä lähelle ja käänsi myös minulle selkänsä ja tanssi hyvin lähellä vartaloani, jolloin en yhtään tiennyt että mitä tässä nyt kuuluu tehdä, pitäisikö minun ottaa vaikka lantiostaan kiinni? Niin joskus kuulin yhden pojan sanoneen minulle, että pitää tehdä jos nainen tanssii selkä vasten ja jos aiemmin on osoittanut kiinnostuksen merkkejä, en kuitenkaan tiennyt varmaksi joten liikuin siinä vaan ja hänen vartalonsa myös osui minuun, esim. reitensä taisivat osua vähän omiini. Olisi jotenkin pitänyt käyttää vaikka jotain kuutioanalyysiä tekosyynä saada hänet eristettyä kavereistaan ja koittaa vaikka saada suukotettua häntä. Mutta en saanut sitä tehtyä.

Jossain vaiheessa hän sanoi minulle jotain, että on vähän humalassa, mutta ymmärtää kyllä mitä tekee ja sanoo tai jotain sinne päin ja sanoi minulle että toki minä ymmärrän mitä tarkoittaa sillä. En totisesti ymmärtänyt yhtään mitään mitä sillä olisi voinut tarkoittaa! Mutta sanoin "okei" kuitenkin koska olisi ehkä ollut vähän kiinnostustaan laimentavaa myöntää, etten tajua mitään sosiaalisista vihjeistä.

Jossain vaiheessa sitten tulivat illan hitaat ja ajattelin, että kai mun nyt sitten pitää kysyä että haluaisko se tanssia ja niinpä kysyin. Se sanoi, että sen pitää mennä vessaan. Itse asiassa naurahdin siinä vaiheessa ääneen, olen ennenkin kuullut sen siinä vaiheessa kun hitaat alkaa soida ja olen jonkun naisen seurassa jonka kanssa on siihen asti mennyt hyvin. Sinä aikana kun hän oli vessassa juttelin jotain tylsää hänen kavereidensa kanssa, eli mitä opiskelevat ja missä asuvat. Tytön tullessa takaisin vessasta, sanoin, että mun pitää varmaan lähteä, mutta miten me voitaisiin tavata uudestaa. Tämän lause oli suoraan pelimieskirjallisuudesta ja tarkoittaa: "voinko saada sun yhteystiedot", mutta se on muotoiltu niin että kun tyttö antaa yhteystiedot niin tietää että se oikeasti haluaa antaa ne. Siihen se sanoi jotain, että vai niin, haluaisin siis tavata uudestaan joskus, Hän sitten sanoi jotain tosi musertavaa: "You can ask [mun tuutoroitavani nimi], he has my contact information". Mä olin kuitenkin kiinnostunut oikeasti tästä tytöstä ja en halunnut luovuttaa niin helposti ja luulin että sekin oli oikeasti kiinnostunut minusta koska oli antanut kiinnostuksen merkkejä ja kysyin sitten että onko sillä facebookkia. Ei ollut. Sanoi, että skype on, kysyin sitten että miten mä löydän sen skypestä. "Ask [mun tuutoroitavalta]". Tällöin mun oli vaan hyväksyttävä että se ei halunnutkaan nähdä mua enää ja olin hyvin pettynyt ja turhautunut, mietein että missä ihmeessä meni pieleen, sehän oli mennyt niin upeasti sen kanssa ja se oli selkeästi vaikuttanut kiinnostuneelta. Täytyihän sen tietää etten mä alkais kysellä kolmannelta osapuolelta kenenkään yhteystietoja, ellen saa niitä henkilöltä itseltään. Voi miten siitä tulikaan huono fiilis.