Olin tässä joku päivä bileissä enkä onnistunut pokaan ketään eikä kyl oikeastaan huvittanutkaan, mut avasin silti yhen uppotuntemattoman opeopiskelijasetin ja pari settiä mis oli vaan yks tuttu ja sit pari tuntematonta jotka oli seteissä joista tunsin suurimman osan. Mieluummin vaan hengailin kavereiden kanssa. Kuulin myös että tästä blogista tietää ainakin koko mun opiskelijajärjestö. Että saattaa olla että nyt on vaikeampaa hengailla oman alan tyttötyyppien kanssa jos ne kuvittelee et koitan pokata niitä ja sit kirjotella blogiin niistä. Suomea taitamattomat sentään ei vielä tätä blogia osaa lukea, mut ei niidenkään kaa oo oikein tapahtunut edistystä.

Ja joku tyyppi oli pastetellut mun yksityisiä/luottamuksellisia ryhmäpikaviestinkeskusteluja pelimiesjutuista kavereiden kanssa julkisesti nettiin. Eikä ollut ees luonut peitenimiä tai mitään. Lisäksi oli käyttänyt mun nimimerkkiäni kun oli ladannut ne keskustelut nettiin, niin että muut luulevat mun ladanneen ne. Todella alhaista ja epäeettistä toimintaa. Häpeä ja tunnusta.

Ehdotin yhdelle tytöllä josta tykkään, että voitais kattoa joku suomalainen elokuva joskus että se vois koittaa opetella kieltäkin siinä samalla. Sitten kutsuin sen kaverinkin, kun kerran kun mä kutsuin sen tytön yksiin bileisiin joskus, niin se pyys kutsua sen saman kaverin sinne silloin. Katottiin se elokuva kolmestaan sitten, sen nimi oli muuten "Joki" ja se oli ihan okei. Aina välillä musta tuntuu kuin mä tykkäisin hengailla niiden kanssa enemmän kuin ne mun, mikä ei oikeastaan oo kovin hyvä juttu, vaikka kyllä nekin tuntuu munkin kanssa haluavan hengailla kun ei ne pahemmin kieltäydykkään jos ehdottelen jotain ja joskus harvoin ne pyytää muakin johonkin mukaan.

Lisäks pyysin yhtä tyttöä jotain pari viikkoa sitten luontoretkelle luontopolulle mun kaa ja se oli kiinnostunut siitä ja suostui, mut se oli liian kiireinen sillon ja ehdotti että ens viikolla, jollon se ei myöskään ehtinyt ja sanoi että on sitten viime viikolla yhteydessä, mutta eipä siitä mitään oo kuulunut.

Voisin myös lakata bloggaamasta ja kirjoitella tekstitiedostoon ja sitten julkaista kirjan kun alan oikeasti onnistumaan. Katsotaan.