Ajattelin tässä joku päivä, että ei jaksais enää käydä sargaamassa baareissa ja yökerhoissa normaaleina viikonloppuöinä, kun siinä se panos-tuotossuhde on niin heikko. Usein niissä on melko vähän sellaisia naisryhmiä mitä huvittaisi mennä pokaamaan ja suurimmalti osalta siellä on miehiä vaan. Ehdottelinkin yhdelle kaverille, että haluisko se alkaa harjottelee päiväpeliä mun kanssa. Kaide oli kuitenkin lähdössä käymään paikallisessa uudessa baarissa ja päätin, että no voisin mennä sinne sen mun toisen kaverin kanssa käymään ja tsekkaamaan sen paikan.

Saavuimmen kaverin kanssa paikalle niin että oli vielä pari tuntia aikaa olla siellä ennen venue changen toteuttamista. Taas oli vähän approach anxietyä ja wingman tekikin jo pari cold approachia ennen kuin itse sain tehtyä yhtään. Yhdessä vaiheessa paikalle tuli naispuolinen kaverini, enkä huomannut, ennen kuin hän huusi "Tarvo!" ovelta. Tämä olikin hyvää DHV:tä, eli näyttää, että minulla on naispuolisia kavereita. Esittelin hänet sitten wingmanillenikin. Kun DHV on nostanut Social Proofin korkeammalle, settien avaaminen käy helpommin.

Sain tehtyä yhden cold approachin, ennen kuin Kaide saapui paikalle. Näin kahden naisen setin ja päätin, että haluan harjoitella avaamista ja approach anxietyn lievittämistä heihin, vaikka en heistä ollutkaan kiinnostunut. Keräsin rohkeutta jonkun aikaa ja mietin hyvää avausta. Lopulta keksin sellaisseen avauksen, että menen kysymään missä heidän mielestään on olkavarsi ja missä käsivarsi. Kävelin heidän luokseen ja sanoin: "Missä teidän mielestä on olkavarsi ja käsivarsi?", johon he vastasivat: "Mitä, ei me kuultu?". Huomasin, että unohdin tervehtiä, joten nostin oikean käteni pystyyn ja näytin heille kämmentäni ja sanoin ""Moi! Voinks mä kysyy teidän mielipidettä yhteen asiaan?", vastasivat: "No", jatkoin: "Missä kohtaa on olkavarsi ja mis on käsivarsi?". He näyttivät, että "Tämä on olkavarsi ja tämä on käsivarsi". Siihen jatkoin: "Okei, no mikä tossa olkavarren alla sitten on?". Johon toinen heistä sanoi: "Se on kyynärvarsi." Silloin ajattelin, että "niin tietysti, miten mä unohdin tollaisen." ja kysyinkin. "Mistä tiedätte noi jutut?" Johon vastasivat: "Toi nyt oli ihan helppo.". Vastasin: "Jaa, en mä vaan tiennyt" ja toinen sanoi: "No sä ootkin tyhmä!". En ottanut itseeni vaan pelasin mukana ja sanoin, että "no kai sit oon vähän tyhmä." Tämä joka sanoi minua tyhmäksi kysyi sitten: "Onks tää joku piilokamera?". Alkoi tuntua, että ei tuosta taida mitään tulla ja kaverini sanoi heille "mukavaa illanjatkoa" ja sanoin: "moi moi" ja mentiin pois.

Kaide tuli pian paikalle ja hän tilasi Shirley Temple coctailin. Minäkin halusin koittaa tuota coctailia ja pyysin Kaidelta sen reseptin, koska hänellä oli se mukanaan paperilla ja näytin baarihenkilölle, joka teki sen reseptin mukaan sen minulle. Pian Kaide oli menossa pokaamaan samaa settiä, johon olin käyttänyt keksimääni käsivarsiavausta. Kaide sai pidettyä hyvin heidän kiinnostustaan yllä ja menin seisomaan tämän minua tyhmäkis sanoneen naisen eteen ja Kaiden viereen. He katsoivat Kaidea ja minua ja ajattelivat ilmeistä päätelleen, että mikä tää juttu on. Kaverini jäi seisomaan parin metrin päähän meistä katsomaan kun oltiin setissä Kaiden kanssa.

Sitten tämä nainen kysyi minulta mitä juon. Vastasin, että alkoholitonta Shirley Temple cockailia, jota Kaide suositteli ja kohta Kaide kaivoi lompakostaan reseptin ja näytti sen naiselle. Kaidella oli myös muita papereita lompakossaan ja kohta puhe siirtyi siihen että Kaide tykkää laulaa karaokea ja tämä vain lisäsi naisen kiinnostusta Kaideen. Näitä naisia tuntui hämmästyttävän, että mitä tyyppejä me oikein ollaan ja kerroin heille että me ollaan siellä pokaamassa naisia ja me opetellaan ja harjoitellaan muutenkin naisten iskemistä. Hän ei oikein uskonut ja sanoi, että noista kahdesta muusta tyypistä voisi sen vielä uskoa, mutta ei musta. Että ei mun tarvitse opetella pokaamaan naisia kun olen niin viehättävä.

Kerroin, että hän on väärässä ja naisten pokaamiseksi täytyy osata kaiken näköisiä juttuja ja mulle on ihmiset sanoneet, että mun sosiaalisessa ulosannissa on vikaa ja siksi opettelen juttuja. Hän ei vieläkään uskonut, vaan sanoi, että vaikutan siltä että mulla on tilanne hallinnassa. Oikaisin häntä taas sanomalle, että ennen olin tosi ujo enkä uskaltanut tulla puhumaan naisille. Nyt uskallan ja en ole ujo vaan tällainen ja levitin jalkani leveämmälle alfaurosmaisempaan asentoon demonstroidakseni että oon itsevarmempi. Kerroin myös, että olen opetellut kaikennäköisiä juttuja kuten origamin ja alitajunta-analyysejä ja kysyin haluisiko hän, että teen hänellä tällaisen psykologisen analyysin. Hän halusi, joten tein hänelle nopeahkosti kuution. Hän ei myöskään tuntunut uskovan, että olen neitsyt vaikka vakuutin hänelle asian olevan näin. Kaide huomautti, että hän ei ole siis neitsyt, vain minä olen. Kaide myös kertoi, että hän ei tee käsiala- yms. analyysejä, johon lisäsin, että niin joo, osaan käsiala-analyysiäkin. Tämä nainen sitten sanoi, että ollaan jo tosi hyviä pokaamaan, ettei me tarvita tollaisia juttuja, että kyllä hän mua panisi ja Kaideakin, mutta sitä mun kaveria ei, kun se ei ollut sanonut koko aikana mitään, vaan seisonut siinä sivummalla katselemassa meitä. Hän vielä toisti, että lähtis kyllä meidän mukaan vaikka saman tien ellei olisi naimisissa. "Panisin.", sanoi hän meille. Ei me sitten kuitenkaan kyllä lähdetty panemaan kukaan meistä.

Me sitten sanottiin hyvät illanjatkot ja moikat näille naisille, kun meidän piti vaihtaa paikkaa toiseen yökerhoon/baariin. Siellä kesti taas hetki ennenkuin löydettiin settejä avattavaksi. Näin yhden kännisen tytön ja ajattelin, että tohon mä harjottelen avaamista. Se istui mun kaverin taa tuolille. Joten kävelin sen luo ja sanoin. "Moi! Saanko kysyä naisen mielipiteen," Hän näytti hämmästyneeltä ensin, mutta sitten huitoi kädellään minulle, että mene pois. Sanoin: "Asia on minulle harvinaisen selvä" (opein tuon Kaidelta) ja menin takaisin kaverin luo. Mutta kyllä mä siellä tutustuin yhteen kivaan tyttöporukkaankin ja varsinkin yhteen niistä, mutta siitä sitten enemmän ehkä joskus toiste kun selvitän mihin se johtaa.

 

Korjaus: Se on siis: "Asia on minulle harvinaisen kirkas", Ei 'selvä'.