Tänään olin pokaamassa Kaiden ja Suomen Mestaripuan (nimi muutettu) kanssa. Suomen Mestaripua oli käymässä paikkakunnalla ja Kaide oli pyytänyt että se vois opettaa meitä niin se sitten opetti.

Ekaks baarissa vesiselvänä mentiin juttelee tuntemattomille tyttöporukoille. Kaide meni eka kolmen tytön setille ja sai ainakin yhden nauramaan niistä mutta lähti pian pois. Mä alotin "helposta" eli yhden tytön setistä. Menin siihen, sanoin "moi" ja Mestaripuan ohjeiden antaman kyselyn jotenkin niin että "kavereiden kaa mietittiin, että mikä toi [paikallinen festivaali] oikein on, et onks hyvä". Se tyttö vastaili parhaansa mukaan, mut ei se siit tiennyt mitään ja sit ajattelin et en mä keksi mitään kiinnostavaa juteltavaa täst aiheest ja hyvästelin. Sitten Kaide teki lähestymisen kahden tytön setille ja katselin kauempaa ja huomasin että toinen niistä ainakin näytti tosi tylsistyneeltä lähestymisestä.

Mun vuorolla tein lähestymisen kahden tytön settiin ja taas alotin "Moi" ja Mestaripua ohjeisti mua tällä kertaa sanomaan jotain tähän suuntaan: "Arvailtiin kavereiden kaa minkä ikäsiä ootte. Sä oot 16 ja sä 17". Ne sano et "ei". Sit mä pyysin uuden arvauksen kattelin niitä ja arvasin 19 ja 20 tjsp. Ne sano taas ei mut ei mua enää huvittanut arvailla ja ne suostu sanomaan että 18. Mestaripua käski pysyy setissä kunnes ne ilmaisee kiinnostumattomuutensa ja heittää vaan jotain juttuu mitä vaan mieleen tulee, joten pysyin siinä vielä ja heitin jotain että "jaa, te sit oottekin just päässyt baariin juomaan... Mikä toi on? [osoitin toisen tytön punaista drinkkiä]", "Karpalolonkero", hän vastasi. Sit en oikein enää keksinyt mitään ja tytöt näytti siltä että "lähde ny jo meneen siitä". Joten palasin takaisin.

Tän jälkeen mentiin siihen taloustieteellismielisten nuorten suosimaan yökerhoon. Siellä ei ollut pahemmin sopivia settejä mutta Mestaripua availi sieltä täältä tyttöjä näytön ja opetuksen vuoksi. Sitten itse yritin yhtä kahden settiä, jossa tytöt olivat istumassa. Kävelin niiden viereen ja sanoin "moi, ootteks..." Ne eivät reagoineet joten jäin siihen seisomaan ja mietin että mitäs nyt. Palasin takaisin, jossa Mestaripua opasti että seuraavan kerran kannattaa kumartua niin että on enemmän samalla tasolla. Sitten avasin vielä yhden kahden setin, jonka Mestaripua osoitti, tällä kertaa hän ehdotti mielipideavausta, että kysyisin mikä olisi joku muu hyvä yökerho mihin voitaisiin kaverien kanssa vaihtaa. He vastasivat kiltisti, että riippuu mitä haen ja sanoin että joku sopiva mun ikäisille ja oloisille. He sitten taisivat suosittaa hieman vanhemman nuorison suosimaa paikkaa.

Seuraavaksi vaihdettiin sitten sinne hieman vanhemman nuorison suosimaan paikkaan, joka on ehkä myös jonkun verran taloustieteellismielisten, mutta jonkin verran sosiaalimielistenkin paikka. Täällä sitten tapahtui silleen, että kun oltiin kävelemässä sisään ekaan huoneeseen, niin vastaan tuli ihan viehättävä nainen, katsoin päin, piti katsokontaktin, sanoin "moi", hän hymyili, sanoin "Mitä...kuuluu?", johon vastasi jotain en muista mitä. Mutta miltei heti se oli kinoomassa mua ja kertomassa miten oon viehättävä, toki mä yritin kopioida sen kinot. Kosketin käteen, se alkoi koskettelee mua hiuksiin joten rohkaistun vähän ja eskaloin kinon sen hiuksiin. Tää on muuten aika kova juttu, kun jonkun puagurun mukaan tyttö on valmis suuteleen sua, jos se antaa sun kosketella hiuksiaan. Oisin siis päässyt tekee suuteluclosen, jos vaan oisin kysynyt!! Se lisäks sano että ei kannata olla nössö, että "ne ei saa pillua eikä mitään muutakaan", lisäks se kerto itsevarmuudesta ja miten se on tärkee. Kerroinkin sille sitten että mä en oo mikään nössö ja se tuntui olevan musta tosi viehättynyt! Sit sen piti mennä vessaan, vaikka se pitkittikin lähtöään jutellakseen mun kanssa. Tän episodin jälkeen Mestaripua kehui miten se meni tosi hyvin, mutta mun ois pitänyt tehdä #close, eli pyytää puhelinnumero. Kysyin sit et miten sen ois voinut luontevasti tehdä. "Mä voisin soittaa sulle". Oli sen ohje.

Seuraavaks oltiin siinä yhessä huoneessa ja Mestaripua pyys mua ottaan katsekontaktin huoneen nurkassa istuskeleviin kahteen ihan viehättävään tyttöön. Näin tein ja tunsin että ne katsoi mua kohti. Sitten kysyin Mestaripualta, että meenkö avaan sen setin ja Mestaripua kehotti tekeen niin. Mä sit menin ja avasin setin. "Moi", sanoin, "moi", vastasivat. "Mitä ... kuuluu?", kysyin. "Hyvää", vastasivat. Mestaripua oli antanut jonkun openeriehdotuksen, en muista mikä se oli. Taisin kysellä että miten tää paikka on profiloitunut, silleen ryhmien suhteen. He vastasivat että siellä on silleen niinku saalistusmentaliteetti, että kuumat kissat saalistaa miehiä tanssilattialta tai jotain. Tästä johdin keskustelun siihen, että jaahas, te täällä nurkassa olette vähän kuin väijyksissä valmiina hyökkäämään saaliseläimen kimppuun. Lisäksi juttelin jotain sosiobiologiasta ja miten se määrittää ihmisten käyttäytymistä tai jotain sellaista. Toinen jutteli mun kanssa paljon, mutta se, joka oli sinkku ei pahemmin juetllut mun kanssa. Sain hyvin juttua aikaan, koska se tyttö halus opiskella sosiologiaakin. Jossain vaiheessa sitten alkoi tuntumaan, että eiköhän tää riitä ja heitin sen Mestaripuan aiemmin antaman vinkin, että "mä voisin ..soittaa...sulle" Mutta sanoin sen tosi epävarmasti, epäluontevastii ja täysin sopimattomaan kohtaan ja kaiken lisäksi sille tytölle joka ei etsint seuraa, että ne tytöt tuntui menevän silleen puolustusasentoon ja ajattelivat, että mikä tyyppi toi nyt oikein on. Siihen asti se oli mennyt loistavasti. Sit mä jäin istuun siihen ja mietin että miten mä nyt pelastan tän tilanteen, en pelastanut vaan tuhosin vähän lisää kun aloin toistelee, et "varmaan pitäis lähtee tästä" "Mihinköhän ne mun kaverit meni", "mä nyt lähen sit, että..." "Me lähdetään vessaan", sanoivat he ja lähdin sitten siitä pois kanssa.

Juttelin sitten vähän aikaa Mestaripuan kanssa ja pari tyttöä tuli istumaan meidän viereiselle sohvalle ja Mestaripua ehdotti että avaisin ne. Menin sitten siihen niiden eteen ja heitin jotain, että "moi" ja Mestaripuan ehdottaman openerin, että "Tää on aika iso paikka, onks tää aina näin tyhjillään". "Ei tää yleensä". Tähän sitten heitin aiemmin oppimaa tietoa ja sanoin että ehkä se on se paikallinen festari mikä rokottaa kvijöitä tai jotain sinne päin. Sain vähän jotain juttua ja ne pyysivät minua istumaan viereensä ja että kutsuisin kaverini kanssa (eli Mestaripuan). Sanoin, että ei hän varmaan halua. Sitten puhuin jotain hymyistä ja kerroin että on tärkeää hymyillä ja kysyin hymyilevätkö he paljon johon vastasivat myöntävästi. Koska he huomauttivat että Mestaripua ei hymyillyt. En kyllä muista mitä sanoin syyksi että Mestaripua ei hymyillyt, en ehkä mitään. Kohta pöydän ohi käveli Kaide ja ajattelin, että loistavaa hänhän tuo tarvittavaa eloa keskusteluun kun pelkäsin että keskustelu menee tylsäksi. Mutta kun esittelin Kaiden, niin tytöt tuntuivat äkillisesti sulkeutuvan ja kysyin Kaidelta että pitäisköhän tässä irtautua. Kaide sitten lähti ja ihmettelin tyttöjen reaktiota ja kerroin, että Kaide on tunnettu mies, runoilija ja tv-tähti. Eivät olleet nähneet hänen TV-hetkeään eivätkä kuulleet runoistaan. Eikä musta tuntunut että ne ois kiinnostaneet mua enkä mäkään niitä, joten hyvästelin ne ja lähdin pois.

Kävin saamassa vielä vähän menestystä tanssilattialla, missä yksi viehättävä tyttö otti musta kiinni ja veti mun kravatista. Sanoin että se on kravatti koska haluan näyttää asialliselta. Otin kiinni hänen kaulakorustaan ja kysyin mikä se on. Hän sanoi, että hedelmällisyyden symboli, kysyin että minkä uskonnon ja hän sanoi ettei tiedä ja lähti pois. Harmin paikka, sillä olisi ollut miellyttävää kosketella häntä lisää.

Tässä oli mun menestykset. Paras pokausilta/yö tähän mennessä. Tein enemmän ja kovempia Cold Approacheja, kuin kertaakaan aiemmin ja sain ja annoin kovinta ja eniten yökerhokinoa ja eskalaatiota mitä koskaan. Ja kaikki tämä ihan selvänä.

[Lisäys 22.08: Kaide kommenteissa syventää Mestaripuan opetusmetodeista.]