Olin tässä tänään taas bileissä. Sziklara kutsui mut eilen luokseen bileiden pre-partyille  tänään, joten ajattelin mennä vaikka olin ajatellut etten menisi edes koko bileisiin. Ja muuten, yksi espanjalaistyttö, se joka oli niiden neljän tytön joukossa joilta sain yhteystiedot silloin yksissä bileissä joista kirjoitin, kutsui mut luokseen ruokajuhlille. Ja Magdalena kysyi minulta Facebookin chatissä yksi päivä että olenko menossa yksiin bileisiin, mutta jotenkin se sitten meni puihin enkä saanut sitä johdettua niin että olisin päässyt sinne hänen kanssaan. Mutta tytöt on nyt alkaneet ottaa muhun yhteyttä, eli ainakin viihtyvät mun seurassa. Kait.

Sziklaran luona oli aika paljon vaihtareita jotka jo tunsin ja sitten siellä oli yksi tosi viehättävä belgialainen jota en tuntenut ja sitten sinne tuli myöhemmin pari muuta viehättävää belgialaista lisää. En kuitenkaan saanut luotua sellaista yhteyttä että olisin tuntenut että mulla olisi ollut mahdollisuuksia heihin, niin en sitten kovin paljoa yrittänyt heitä. Juttelin vaan jostain. Mutta toivottavasti tapaan heidät vielä. Tykästyin heihin. Olivat sellaisia että saattaisivat olla henkisestikin minun tyyppiäni. Ja tunsivat "De erste keer" ja "dis-oui" laulut Belgiasta, jotka kerroin suosikkikappaleikseni siitä maasta.

Stammtischeissä juttelin pitkään yhden tosi viehättävän slovakkitytön kanssa, mutta ei se musta tuntunut tykkäävän muuta kuin juttukaverina, koska kun kysyin yhteystietoja, hän sanoi, että TAK:in kaverin (jonka aiemmin olen maininnut) kautta saa häneen yhteyden. Eli ei halunnut antaa mulle yhteystietojaan, tarkottaa sitä että ei ollut kiinnostunut.

Bileiden loppupuolella juttelin ja hengasin paljon yhden ranskalaisen tytön kanssa, josta voisin ensin kertoa hieman taustaa. Ensimmäisen ja edellisen kerran tapasin hänet niin, että istuin lukukauden alun kv-orientaatiossa ja minun ja käytävän välissä oli yksi tyhjä penkki. Tämä ranskalainen tuli sinne minun jälkeeni ja koitin ottaa häneen katsekontaktin ja hymyillä ja hän sitten istuikin viereeni tyhjälle penkille. Minkä oletin jonkinlaiseksi kiinnostuksen merkiksi, koska paikalla oli myös istumapaikkoja joiden vieressäkin oli tyhjiä paikkoja. Juttelin hänen kanssaan siellä orientaatiossa ja orientaatioluennon loputtua sanoin jotain että onko hänellä suomalaisia kavereita ja haluaako oppia suomea paremmin ja ehkä voitaisiin olla kavereita. Hän sitten kuitenkin torjui minut. Hän oli kuitenkin ensimmäinen tyttö jota olen yrittänyt pokata oppitunnilla.

Mutta takaisin bileisiin. Olin hengannut ja jutellut ryhmässä jossa oli hän, Timo ja yksi saksalainen tyttö niin kauan, että illan viimeiset hitaat alkoivat. En kehdannut pyytää häntä tanssimaan, mutta kun joku randomtyyppi tuli pyytämään saksalaista tyttöä tanssimaan ja ryhmässä oli enää Timo, tyttö ja minä, niin ajattelin, että Timoa en ainakaan hänen kanssaan päästä tanssimaan!! Jos sen olisin tehnyt niin turhautumiseni olisi ollut äärimmäistä. Sitä paitsi lainasin Timolle Pelimies -kirjaa ja hän palautti sen heti koska sanoi, että se on luusereille ja hän ei tarvitse apua naisten pokaamisessa. Joten täytyyhän minun osoittaa olevani parempi tyttöjen kanssa. Niinpä välittömästi sanoin sille ranskalaiselle tytölle, että "haluatko tanssia". Hän sanoi jotain, että "mulla on poikaystävä", johon vastasin, että "kai silti voi tanssia" jonka jälkeen hän sitten otti kiinni ja aloimme tanssia. Hän vastasi vielä jotain että "Ei sitä ikinä tiedä vaihtareista, mihin se voi johtaa", johon ajattelin vain mielessäni "niin, mutta minun kanssani kyllä tietää ettei koskaan johda mihinkään". Jälkeenpäin ajattelin, että ehkä hän viittasi sillä itseensä, että ei sitä tiedä mihin hän vielä suostuisi. Ja lisäksi hän painautui minua vasten niin ettei tyhjää tilaa jäänyt ollenkaan, että aloin tuntea jo vähän epävarmuutta ja ujo poika nousi pahasti pintaan, joka ei hallitse itsevarmuuttaan. Lisäksi tajusin vasta nyt, että otin perinteisen naisen valssiotteen kun laitoin käteni hänen olalleen ja toisella pidin toisesta kädestä jos oikein muista. Että kai sitä hitaita kuuluu tanssia jollain muulla otteella. Huomasin siinä tanssiessa, että vaikka hän oli keskipituinen niin pituusero oli silti vähän ikävän suuri. Itse olen pitkä ja hän jotain 168. Mutta huomasin myös, että toisin kuin se yksi tyttö jonka kanssa tanssin silloin aiemmin, niin tämä tyttö katsoi aina välillä myös silmiini. Ja sainpahan kolmannen kerran puolen vuoden sisään tanssittua hitaita tytön kanssa ja vieläpä vein ihan Timon edestä häneltä mahdollisuuden. Hehe.

Tanssin jälkeen hän oli sitten lähdössä ja sanoi minulle, että mennään ulos jo. Menin hakemaan takkiani, mutta kun odottelin takkiani kun hän oli jo saanut omansa, niin hän tulikin sanomaan minulle, että "heippa, nähdään, hyvää yötä". Sanoin sitten samoin ja ihmettelin, että tähänkö tämä nyt sitten jäikin. Mutta minusta tuntuu nyt, että jos jollakulla tytöllä on poikakaveri, tai sanoo ainakin niin, niin se nyt ei tarkoita, etteikö hän voisi olla kiinnostunut minusta. Eli ei kannattane ottaa sitä torjuntana heti, vaan katsoo oliko se torjunta vaiko vain jotain vastuun välttämistä tms. "sanoin kyllä, että minulla on poikaystävä, niin en ole vastuussa mitä tapahtui" tai jotain sinne päin saattaa olla mitä hän ajatteli. Mutta en mä silti _yleensä_ yritä ketään tyttöjä keillä on poikaystävät, enkä varsinkaan mun kaverityttöjä kun oon niiden poikaystävät tavannutkin.