Menin mun vaihtarikaverityttöjen kanssa vaihtareiden kick-off partyyn yöklubille. Silloin kun en ollut tanssimassa söpöjen vaihtarityttöjen seassa, olin juttelemassa niiden kanssa sohvilla. Ja siellä koitin taas pitkästi aikaa tehdä pelimiestemppua nimeltä "kuutio". Kuvittelin että se meni hyvin kun söpö korealainen tyttö sanoi, että hyvin mun analyysit osui kohdilleen. Tein sen tempun sen jälkeen kun se sanoi opiskelevansa psykaa. Siispä kerroin että mä osaan vähän piilotajuntaprofilointia ja oon kanssa kiinnostunut psykasta ja ehdotin että tekisin ton tempun. Kuutiossa kerroin, että se elää älykkäässä ja luovassa ympäristössä, joka on myös aika lämmin. Se on aika jalo ja "pure", haluu normaalihkon, lämpimän poikaystävän joka pysyy sen lähellä ja on samalla tasolla sen kanssa. Ja lopuksi että sillä ei oo suurempia ongelmia elämässä.

Mutta tänään näin sen söpön korealaisen tytön taas toisissa bileissä, mutta se tuntui olevan ihan välinpitämätön mun suhteeni ja sen sijaan että ois halunnut olla ja hengailla mun kanssani, niin se pyrkikin pois mun luotani kun lähestyin sitä. Vaikka mä vähän tykästyin siihen jo. En ymmärrä miten siinä näin kävi, kuution pitäis olla tehokas viettelykeino.

Näin myös yhden tosi söpön ja pitkän blondin (HB9) siellä kick-off partyissä jonka kanssa kävin kerran treffeillä joskus kolme vuotta sitten kun olin ihan toivoton naisten kanssa. Ei liene yllätys että treffit jäi yhteen tapaamiseen. Mutta musta tuntui niinkuin se olis hymyillyt mulle siellä kick-off partyssä kun kerran vilkaisin sitä kohti. Saatan olla väärässäkin kyllä. Aika hyvin kuitenkin, jos pelimieheyteni on jo niin hyvällä tasolla, että vanhat kokemukset ei paina suhtautumista muhun täysin välinpitämättömäksi tai vältteleväksi.

Kuitenkin, tein siellä kick-off partyssä kaksi facebook-nimi lähestymistä kahdelle söpölle korealaiselle. Tosin, se toinen ei tainnut kirjoittaa siihen paperiin mitään mihin pyysin sen nimeä, koska kotona en löytänyt mistään paperia missä olisi sen s-posti/nimi ja se toinen ei antanut mitään muuta nimeä kuin etunimensä kun kysyin onko facebookissa. Tämä jälkimmäinen oli mun kuutioni kohde myös.

Anyways, etin mun tietojen avulla molempien vaihtareiden koko nimet ja s-postiosoitteet ja niiden avulla lisäsin ne facebookissa.