Tämä blogi tulee kertomaan nimestä huolimatta ainakin aluksi enemmänkin seksin ja suhteiden puutteesta kuin niistä.

Olen 23 -vuotias neitsyt. En koskaan ole edes suudellut ketään naista, poskisuukkoja lukuunottamatta. Seurustellutkaan en käytännössä ole. Kädestä olen pitänyt tyttöä ja halannut. Tässä siis lähtötasoni tämän aihepiirin osalta.

Ajattelin, että blogin pitäminen tästä aiheesta saattaisi auttaa minua purkamaan asiaa kohtaan kokemaani turhautumista ja ehkä olla avuksi ja lohduksi muille, joilla ei ole menestystä sosiaalisissa sukupuolisuhteissa.

Olen miettinyt ja kysellyt joiltain nais- ja miespuolisilta kavereiltani miksi olen yhä näin kokematon, vaikka tiedän, että ei minussa mitään suurempia vikoja ole. Esille tulleita syitä ovat olleet mm. liiallinen ujous, itsetunnon ja -varmuuden puute, liiallinen sosiaali-asioiden analysointi ja muutenkin heikot sosiaaliset taidot.

Kavereita minulla on kyllä ja itse asiassa suurin osa kavereistani on naispuolisia, osa jopa hyvin viehättäviä, joten sinällään ei välttämättä ole suuria ongelmia sosiaalisen kanssakäymisen kanssa minua kiinnostavan sukupuolen kanssa. Pikemminkin ongelmana on se, että kun tutustun naiseen, niin en tosiaan saa kuin vain kavereita, kun ehkä vaikutan niin epäseksuaaliselta.

Olen myös koittanut suoria seksuaalisia lähestymisiä pari kertaa pyytämällä suoraan seksiä, mutta ilman tulosta. Kuulemma minulla olisi ollut parempi mahdollisuus onnistua jos olisin kysynyt asiaa kahden kesken enkä ryhmässä ja tuntemattomat joilta kysyin IRC-galleriassa sanoivat etten ole pätkääkään heidän tyyppiään tai että seurustelevat jo.

Seurusteluun tähtääviä yrityksiä minulla on ollut pari. Ensimmäisen kerran kaverini kanssa tutustuttiin Kiss FM:n chatissa 12-vuotiaina (11 vuotta sitten) pariin tyttöön joiden kanssa aloimme kirjeenvaihtoon. Mutta sen lopetin sitten kun tyttö lähetti kuvansa, eikä ollut oikein minun tyyppiäni ulkonäöltään. Jälkeenpäin ajateltuna olisi ollut fiksua lopettaa se kirjeenvaihto jotenkin muuten kuin vaan lakata lähettämästä kirjeitä.

Toinen oli nyt kesällä, ajattelin itsevarmuuden hetkellisesti ollessa korkealla lähestyä kivanoloisia tyttöjä galtsussa, ja löysinkin jopa yhden ja sain takaisin vastauksiakin ja pääsin jopa tapaamaankin. Tämä tyttö oli vieläpä viehättävä, kiva ja muutenkin minun tyyppiäni ja viihtyi seurassani, mutta ei sitten havaintojeni mukaan halunnut mitään fyysistä läheisyyttä kanssani halauksia lukuun ottamatta. Sanoi tosin, että olen kivannäköinen ja voisi ehkä suudella ja haluaisi ehkä olla jotain enemmänkin kuin vain kaveri, mutta eipä sitten ikinä tehnyt aloitetta mihinkään, niin nyt näen että haluaa olla vain kaveri.

Tässä siis tiivistettynä tähän astinen menestykseni. Henkilöllisyyteni pidän toistaiseksi vielä salassa, mutta kuvani tulen ehkä vielä julkaisemaan jossain vaiheessa, niin siitä voi vaikka päätellä viehättävyyteni.