Teinpä sitten yhteen nettideittipalveluun seksiseuranhakuilmoituksen. Tässä on:

"Edes kerran elämässä

Terve, haluaisin edes kerran elämässä olla sukupuoliyhdynnässä naisen kanssa. Olen kiva ihminen joka ottaa muut huomioon, ongelmana vaan on, etten naisten kanssa osaa eskaloida suhdetta seksuaaliselle tasolle, enkä lukea vihjeitä tai edes uskaltaa tai osata toimia. Niinpä olen jäänyt vaille jotain jonka haluan korjata. Haluan jonkun tytön joka on tarpeeksi viehättävä, jotta geenini hyväksyvät minun harrastavan seksiä. Lisäksi tytön tarttee olla ystävällinen, muita kunnioittava ja järkevä, ettei jälkeenpäin harmita että harrastin seksiä jonkun inhottavan tyypin kanssa. Kasvissyönti olis kanssa kiva, koska en halua tukea lihansyöntiä harrastamalla seksiä vannoutuneen lihansyöjän kanssa ja samalla antamalla käsitystä että hyväksyisin tunteettomuuden eläimiä tai muita kohtaan. Voit kuitenkin syödä lihaa jos et syö sitä joka päivä.

Mä tykkään kasvisruuanlaitosta, eläimistä, euroviisuista, tanssimisesta, erilaisista ihmisistä, erilaisuudesta, vapaudesta, politiikasta. Tytöissä tykkään kaikenlaisesta kiltteydestä, vastuullisuudesta, järkevyydestä ja älystä, hippijutuista ja siitä että ne tykkää elää köyhästi. Jos ei osaa hallita raha-asioitaan, niin ajattelen, että huono juttu. Tässä maailmassa muutenkin kulutetaan liikaa, eikä luonto kestä.

En tähän just nyt keksi muuta. Toivottavasti täältä löytyis joku ystävällinen ja avulias tyttö joka vois auttaa mua täs mun jutussa. Olen diagnosoinut itselleni Aspergerin syndrooman, jonka takia saatan vaikuttaa vähän oudolta, kun en osaa sosiaalisesti toimia kuten muut, mutta olen kaikille ystävällinen, silloinkin kun saatan joskus toimia kirjoittamattomia sääntöjä tietämättäni rikkoen.

ps. jos olet yli 50 tai alle 18 niin ei kannata vaivautua vastaamaan. Koska tän sivuston säännöt kieltää nuoremmat enkä ole kiinnostunut noin paljon vanhemmista. Mutta voidaan me silti olla ihan vaan kavereita."

Lisäksi lisäsin tuohon kuvani ja täytin tiedot joissa kysyttiin pituus, ruumiinrakenne, hiusten väri, hiusten pituus, silmien väri, alkoholin käyttö, tupakointi, seurustelusuhdetilanne, koulutus, taloustilanne ja horoskooppi.

Turha kuitenkaan kuvitella että pasteisin ilmoituksen tänne tai kertoisin edes mille sivustolle sen laitoin. Jonkunlaisen anonymiteetin haluan sentään säilyttää.

 

[10.3.2010 Poistin ilmoituksen netistä, olen yhä neitsyt]