Se vaihtarityttö oli sitten mun luona yötä ja ihan hyvin meni, vaikka olinkin aika hermoissani, että miten sen nyt oikein saan viihtymään täällä. Tarjosin sille lakritsaa mistä se ei tykännyt, soitin sille youtubesta Leevi ja Leavingseja ja Dingoa suomalaisena musiikkina, sekä Song Of Ocarinan sellasena mistä muuten vaan tykkään. Ei se tykkänyt lakusta eikä mun musiikkivalinnoistakaan, mutta kuunteli kuitenkin kohteliaisuudesta mun valintoja suomalaisesta musiikista ja sen ocarinankin. Sitten annoin sen olla netissä, näytin televisiosta vähän Pearl Harbour-elokuvan avulla, että täällä ei dubata televisio-ohjelmia ja juttelin vaan jotain. Sanoin, että saa valita patjansa ja sitten annoin sille lakanat ja muut petivaatteet, että sai valmistaa nukkumapaikan itselleen. Hän teki iltatoimet, mä kävin pesee hampaat vaan ja annoin sille jalkalampun, että sai kirjotella jotain vielä kun menin nukkuun. Sammutin valot, otin paidan pois ja housut, sellaissesta kulmasta, että nojatuoli oli mun ja sen näkökentän esteenä, mutta jätin t-paidan ja pitkät kalsarit päälle. T-paidan otin pois sitten kun olin peiton alla.

Yö meni nukkuessa, se sanoi "Good night" johon sitten vastasin "Dobrou noc" ja seuraavan kerran puhuin sille aamulla.

Aamulla heräsin kasilta, kävin suihkussa ja vaihdoin suihkussa vaatteetkin, kun en viitsinyt itse huoneessa vaihtaa. Sitten keitin puuroa meille aamiaiseksi ja menin netistä katselemaan bussiaikataulut. Kun se heräsi, niin syötiin puurot ja keitin sille teetä kun se pyysi josko ois mahdollista saada teetä. Saatoin sen linja-autolle ja se meni tapaamaan omaa tutoriaan.

Se tuntui suhtautuvan muhun ihan myönteisesti, hymyili ja oli ystävällinen, vaikka itse olin jännittynyt ja ujoissani. Kai sitä uskaltaa jatkossa toisenkin kerran ottaa jonkun tytön yökylään, kun ei nyt mitään ongelmiakaan tullut pahemmin esiin. Se vaihtarityttö oli kaikin puolin miellyttävä.

Tänään mulle tuli myös mun uudet tulevat kaverit, joista kaks on tyttöjä ja niillä oli vielä joku kolmas tyttö toisesta tuutorryhmästä, joka oli niiden kaveri. Ja oi että ne on viehättäviä ja söpöjä! Se mun tulevan kaverin kaveri hymyili mulle paljon ja muutenkin hänen kehonkielestään olin huomaavinani, että ehkä piti minusta tai ainakin yritti tehdä viehättävän vaikutuksen ja kyllä se onkin tosi viehättävä. Ja se mun yks tuleva kaveri on myös söpö ja sympaattisen oloinen ja tykkään paljon senkin ulkonäöstä ja siitä persoonasta ja luonteesta mitä se on ainakin tähän asti näyttänyt. Vaikuttaa lisäksi oikein ystävälliseltä ja kivalta.

Tykkäsin viime lukuvuonna kaikista mun "esivalituista vaihtarikavereista" (ja niiden parhaista kavereista), joistain melko paljonkin, ja niin kyllä tällä hetkellä tykkään nytkin.