Sattuipa niin, että kysyin yhtä söpöä vaaleahiuksista tyttöä, joka opiskelee mun kanssa samaa pääainetta, mun tanssipariks ens tanssitunnille ja se suostui, vaikka on suomalainen. Pyysin sitä ennen myös yhtä, joka ei suostunut, koska ei halunnut paritanssia. Ja sitä ennen yksi sanoi, että olis halunnut mutta ei päässyt just siihen aikaan. Tällä kertaa nää oli kaikki suomalaisia.

Sitten pyysin yhtä tyttöä, josta tykkään paljon, mun kanssa yksiin vaihtoehtobileisiin ja se suostui ja kertoi miten se on mukana yhessä ihmisoikeusliikkeessäkin ja kysyi voiko kutsua yhen toisen tytön kanssa. Mä toivon että se ois biseksuaali, koska lesbo/bi/heterotytöistä biit on mun suosikkeja. Ja se toinen tyttö jota se ois pyytänyt on yks toinen kaveri joka kerto mulle aiemmin että ei tuu mun kanssa sinne bileisiin, niin saatan päästä sen tytön kanssa kahestaan sinne sitten. Ehkä ne vois lukea jopa treffeiks.

Leikkasinpa käteen tässä yöllä myös neljä tikkiä vaatineen haavan ja kävin pyörällä päivystyksessä hankkimassa siteenkin käteen. Mahtaakohan tää toimia riikinkukkoiluna?

Lisäys 14.2.: Ei toiminut kovin hyvin side riikinkukkoiluna, mutta pari kaveria sentään kysyi mitä mun kädelle tapahtui. Ja riikinkukkoilun tavoite on saada tytöt lähestymään ja antaa niille jokin puheenaihe, että siinä mielessä ihan okei. bileitä ennen käytiin yhessä pubissa ja joku äijä tarjosi ilmaiseksi mulle ja kolmelle mun kaveritytölle alkoholia. Aluksi olin epäröivä olisiko oikein ottaa, mutta otinpa lopulta kuitenkin vastaan.

Se tyttö josta tykkään paljon istui mun edessä ja toisella puolella musta se tyttö joka oli mun luona yötäkin. Yritin ottaa opiksi pelimiesneuvoista niin, että en nojautunut tyttöä kohti vaan taaksepäin, eli poispäin hänestä. Jos se olisi toiminut, niin tyttö olisi nojautunut minua kohti, mutta niin ei käynyt. Jossain vaiheessa sitten nojauduin häntä kohti (hän istui edessäni) niin paljon että sain kosketettua jalkaansa kädelläni. Hän ei vetänyt jalkaansa pois, mutta eipä myöskään anatnut mitään myönteisiäkään signaaleja. Vähän aikaa pidin kättäni osittain hänen jalallaan, kunnes sitten taas nojauduin taaksepäin, mutta taaskaan hän ei nojautunut minua kohti.

bileissä en uskaltanut jutella tuntemattomille, mutta joku homopoika tuli juttelemaan mulle, otti mun erikoisen kaulahuivin ja pani itselleen. Sillä oli kaks tyttöä mukana, mutta se poika sanoi, että ne oli "pillun perässä" siellä, joten eipä olisi ollut hyödyksi niitä edes koittaa sargata. Sitten lähdettiin sieltä aika piakkoin ja meidän piti mennä lounaalle sunnuntaina sen tytön kanssa josta tykkään ja joidenkin muiden, mutta se tyttö sanoikin, että joo haluisi hän, mutta ehkä ei tulekaan kun häntä särkee selkään tai jonnekin, kun sanoin hänelle että nähdään huomenna. Nyt mua taas turhauttaa kun en saa sitä tyttöä hengaamaan mun kanssa.