Tällä viikolla oli taas tanssituntini ja se tyttö joka oli tanssipartnerini ensimmäisellä kerralla, oli taas siellä ja tanssein hänen kanssaan. Pidin oikein kovasti tanssitunnista, ja siellä oli taas sellaisia liikkeitä missä pääsi lähelle, esimerkiksi yhdessä kuviossa otettiin kainaloon ja yhdessä syliin. En muistaakseni koskaan ole pitänyt tyttöä legitiimisti kainalossa ja ehkä tällaista tilannettakaan ei voi siihen laskea, kun se kuuluu tanssiin. Tosin, syliinhyppäyskuviosta täytyy myöntää, että ei hän sitten lopultakaan suostunut tekemään sitä syliinhyppäysliikettä mun kanssani. Otin häntä jo vyötäröltä tai jostain selästä kiinni ja kyyristyin niin että hän pystyisi hyppäämään, mutta hän jäi siihen epäröimään jotain, jolloin sitten taas se sosiaalisesti typerä liian-kiltti-poika mun sisältäni tuli esiin ja sanoi, että ei tartte jos ei halua. Hän vielä epäröi ja sitten minäkin vähän aloin menettämään itsevarmuutta. Hän ei kuitenkaan sanonut suoraan "Ei", vaan oli siinä välillä että tekeekö sen vai ei ja sosiaalisesti olin taas tyhmä ja annoin hänelle rohkaisua sanoa ei sanomalla taas, että on ihan okei jos ei halua, että ei tosiaan tartte jos ei tunnu siltä. Olisi sen sijaan pitänyt yrittää enemmän rohkaista tekemään se, kun se varmaan kuitenkin halusi tehdä sen kun ei heti torjunut sitä. Lisäksi yhdessä vaiheessa kun tanssi loppui ja kuunneltiin taas välillä opettajien ohjeita, niin en irrottanutkaan kokonaan toista kättäni vaan pidin kevyesti kiinni hänen kädestään ja hänkään ei sitten irrottanut otettaan. Niin laskisin että tämä on nyt sitten toinen kerta kun olen pitänyt tyttöä legitiimisti kädestä. Ilman pelimiesoppeja mulla olisi varmaan ollut niin huono itsevarmuus että olisin ennenaikaisesti irrottanut otteen, kuten tein silloin kun ekaa kertaa tyttö otti mua legitiimisti kädestä.

Tanssitunnin jälkeen tämä tyttö sitten sanoi, että ei sille oikein käykään se yksi päivä milloin oltiin sovittu että voitais hengata, en muista sanoiko se siihen jotain syytä. Sanoi sitten että kahden viikon päästä kyllä voisi käydä. Ja mä vaan myötäilin, että okei, okei. Ehkä mun ois pitänyt koittaa saada siinä kohtaa sovittua joku tietty aika ja paikka seuraavalle tapaamiselle. Se tyttö sanoi sitten vielä, että ei tule seuraavalle tanssitunnillekaan. Mua harmittaa tämä, koska oikeasti tykkään paljon siitä tytöstä ja sen seurasta, lisäksi se tyttö tuoksuu tosi hyvältä. Tai ainakin mun kämmenet tuoksui sen tanssitunnin jälkeen. Tulkitsen sen niin, että sillä tytöllä on tosi sopivat geenit mulle, sillä muistan lukeneeni että tuoksun miellyttävyys kertoo geenien sopivuudesta. Voisi lisäksi ehkä jopa sanoa, että olen vähän ehkä ihastunutkin häneen. Tulin eilen ajatelleeksi, että se tyttö muistuttaa jonkun verran mun melkein tyttöystävääni itse asiassa. Ulkonäöltään ja muutenkin luonteeltaan.

Tanssitunnin jälkeen ajattelin lähteä tekemään kylmiltään lähestymisiä kaupungille, eli mennä juttelemaan täysin tuntemattomille. Kuitenkaan en ole siihen vielä valmis, vaan pitää ensin voittaa approach anxiety eli lähestymiskammo, joten meninkin sen sijaan Yliopiston Apteekkiin ja kysyin myyjältä, että myydäänkö niillä vegaanisia kondomeja. Ei se tiennyt mutta pyysi katsomaan intiimialue-hyllyltä. Löysin sitten sieltä Kaiden suosittelemia Safex-kondomeja joiden pitäisi olla vegaanisia. Niitä oli kolmea eri mallia: Maxi kokoisia, erittäin ohuita ja siemensyöksyä viivyttäviä. Maxi kokoisia oli eniten siellä jäljellä että en tiedä mistä se sitten kertoo, mutta en minäkään niitä harkinnut ottavani, en halua ruveta isottelemaan. Harkitsin siis siemensyöksyä viivyttävien ja ohuiden välillä. Koska luin netistä pienestä tantraseksioppaasta, että kannattaa toteuttaa orgasmit kuivana ilman siemensyöksyä säilyttääkseen jonkin energian sisällään, niin ostin sitten 3 kpl:n paketin niitä ohuita. Nyt mulla on sitten makukondomeja ja tavallisia vegaanisia kondomeja jos joku pelkää hiivajuttuja niiden makukondomejen kanssa vaginaaliyhdynnässä.