Kävin taas galtsussa pokailemassa. Kaksi viehättävän näköstä tyttöä oli jäänyt profiilin vierailijoihin. Toinen oli aasialaisen näköinen joten vastasin sille: " :) sawadee khub, miks oot käynyt katsoo mun profiilia? Haluut mun kaveriksiko?"

Toinen oli hippimäisen näköinen ja oloinen söpö tyttö. Hänellä oli yksi kuva, jossa hän istui kivellä onkivapa veden yllä ja leuka nojaamassa olkapäähän ja katse kameraan. Näytti sympaattiselta. Sen avasin näin: "Voih, sympaattinen. (: Miksi kävit katsomassa mun kuvia? Haluutko mennä mun kanssa kalastamaan?"

Hän vastasi: "Voi kunhan eksyin ihmettelemään.^^ Mmm. Kalastamaan, seon mukavaa se ! Tokihan heti. Onhan meillä vene ja pelastusliivit?"

Jatkoin siihen: "Selvä~~ (Katso! Mäkin osaan aasialaisia hymiöitä!) Mä en kyl asu Kuopiossa, vaan Jyväskylässä. Vene ja liivit on saatavilla. Koskas oot tulossa? Tervetuloa~ ^^"

Johon hän: "Mie asuin kolme vuotta Jkl:ssä^^ Muutinpa sieltä poies reilu vuosi sitten. Mmm, jaa-a! En kuule osaa sanoa. Viimeistään pilkkikaudeksi!"

Jaa-a. No epäilen ettei se enää pilkkikaudella ota muhun yhteyttä jos tulee. Ei nyt ihan täysin onnistunut tällä kertaa, mutta ihan hyvää vastausta tuli.