Olin taas tänään bileissä. Olin lukenut jostain pelimiesjutuista, että kannattaa harkita kravatin käyttämistä kun menee ulos juhlimaan. Niinpä ostin kirpparilta eurolla tällaisen kravatin. Ja mulla oli se päällä bileissä ja muuten toimii!! Tytöt tuli kehumaan mun kravattia ja jotkut otti siitä kiinnikin! Aion tästä lähin pitää tätä kravattia aina kun meen pilettään!

Kaidella on cowboy-hattu, mulle saa kravatti kelvata toistaiseksi. Ja jopa pari poikaakin tuli mulle tarjoomaan facebook-nimeään, että lisäisin ne kaveriks. Ja kun tilasin itselleni appelsiinimehun ja veden sekoituksen niin pari tyttöä tuli siihen kanssa ja koska mulla oli erikoinen juoma (se baarimikko teki mulle omenamehusta appelsiinimehun sijaan), saivat tekosyyn alottaa jutella mun kanssa. Olivat Hollannista. Mutta siitä ei tullut mitään, koska aloin puhuu hollantia ja sanoin niille kaiken mitä osaan hollanniksi: "Hoe gaat het" -> "miten menee" "Jij bent heel mooi" -> "olet todella kaunis", tää jälkimmäinen lause tappoi niiden kiinnostuksen, ois pitänyt negata, kun ne ei tajunnut ottaa sitä huumorilla, vaan sanoivat, että kiitos! Oon muuten alkanut ostella mun tsekkikaveripojan suosimaa alkoholitonta vesi+appelsiinimehucoctailia, koska pelimies ei kännää, vaan hallitsee itsensä. Ja sitä paitsi toi tulee halvemmaks. Kaidehan on itse muuten ihan absolutisti! Mutta tosiaan Kaide on niin kovalla tasolla, etten edes yritä vielä sinne. Ja tää mun tsekkikaveripoika on ihan käsittämätön luonnonlahjakkuus naisten kanssa, sen itsevarmuus on timanttia ja sillä tuskin on ikinä ollut mitään ongelmia naisten saamisessa, vaikka se on ulkonäöltään mun ja Kaiden tasoa.

Hengailin vähän siellä bileissä myös sen ihastuttavan tsekkitytön kanssa ja sen kaverin ja se jopa koski mun jalkaa puolen sekunnin ajan kädellään ja puhui mun kanssa ja pyyteli multa, että otanhan siihen yhteyttä, kun kerroin että haluisko tulla katsoon euroviisuja mun kaa. Ja totta kai otan sellaiseen tyttöön yhteyttä! Wow! Olikohan kuinka suuri osuus mun kravatilla tässä.

Ja mulla oli siellä melkein koko ajan nättejä ja söpöjä tyttöjä mun ympärilläni. Tosin, ainoastaan semmonen tyttö antoi mulle merkitseviä katseita josta en niinkään oo kiinnostunut. Ne nätit tytöt varmaan halus olla ennemminkin mun kaverei tai sit eivät uskalla niin avoimesti antaa merkitseviä katseita. Ja aina kun sanoin jollekin söpölle tytölle, että haluisko tulla katsoo euroviisui mun kaa, niin olivat halukkaita, ellei niillä ollut muuta menoa suunniteltuna perjantaiksi. Mutta kaiken kaikkiaan, oon mä vaan aika hyvin kehittynyt pelimiehenä ja saan tytöt tykkäämään musta ja mun seurastani!! Ja ainii, yksi söpö tyttö jopa soitti mulle aiemmin illalla ja kysyi, että oliko mun luona jotkut etkot ja saisko sekin tulla parin tuutoroitavan kanssa. No toki sai. Ja sen tuutoroitavat oli söpö italialainen ja söpö ranskalainen. Mikä loistava tulevaisuus ja menestys mua voikaan odottaa kun/jos luen ja opin lisää pelimiesjuttuja!!