Olin tänään parin kaverin (tytön ja pojan) kanssa yökerhossa. Myös viime viikonloppuna olin, silloin kahden kaveripojan, kanssa yökerhossa. Silloin kävin paikassa jota ehkä kuvailisin liiketaloustieteilijäluonteisten nuorten pintaliitopaikaksi. Siellä ei tullut puhuttua kenellekään sen enempää kuin että "joo, voitte istua" kun kaksi tyttöä, joista toinen oli viehättävä, mutta ehkä vain 17 -vuotias, tuli kysymään voivatko istua samalle sohvalle vastapäätä. Mietin että josko olisin edes jotain kysynyt heiltä, kuten vaikka haastattelupokausvirheellisesti mitä opiskelevat kun ei oikein muutakaan tullut mieleen. Jätin kuitenkin asian siihen.

Tanssilattialla en saanut edes kunnon katsekontakteja keheenkään eikä niin ollen tullut oikein pokaustieteellisesti onnistunutta iltaa, mutta oli se ihan kiva kuitenkin olla siellä viehättävien naisten seassa.

Mutta tänään sitten taas sain suuni auki! Olimme yhteiskuntatieteellismielisten ja hieman aikuisemman nuorison suosimassa yökerhossa. Tanssin siellä kavereideni kanssa ja kun he lähtivät niin jäin vielä yksin tanssimaan. Yhdessä vaiheessa näin kuinka eräs naishenkilö, jonka tiedän netin monipikaviestinpalvelusta, osoitti kädellään suuntaani "tule tänne" viittilöinnin. En ollut ihan varma mitä se tarkoitti ja oliko suunnattu minulle joten päätin testata asian ja heilautin kädelläni hänelle tervehdyksen. Tämä kädellä heilauttelu on puakikka, jonka opein Gamblerin kirjasta "Art of Natural Seduction". Se on pieniriskinen tapa selvittää onko nainen kiinnostunut, jotta voi välttää tekemästä avauksia joilla olisi suuri epäonnistumisen mahdollisuus. Mikäli nainen tervehtii kädellään takaisin, on se merkki siitä, että hän toivoo keskustelunavaamista tai muuta lähestymistä. Hän alkoi nauraa, joten ehkä hän ei osoittanut sitä viittilöintiä minulle, joten säästyin nololta tilanteelta ja jatkoin rauhassa tanssimistani.

Hieman myöhemmin mokasin kyllä tosi tyhmästi. Olin siinä tanssimassa kun söpö blondi tuli suoraan luokseni ja kietoi kätensä ympärilleni. Direct approach ja heti kunnon kinoa!! Menin hämilleni ja laitoin käteni hänen ympärilleen selkänsä kohdilta, kun hänen kätensä olivat kaulallani. Hän sanoi jotain josta en siinä metelissä saanut selvää. Hän sanoi ilmeisesti jotain kavereistaan ja että ehkä he menivät johonkin ja jättivät hänet sinne yksikseen tai en minä kyllä saanut yhtään mitään muuta selvää kuin että jotain sanoi kavereistaan. Toistelin sitten että "Mitä!?" ja hän ehkä pariin otteeseen sanoi siihen jotain mutten kertaakaan erottanut sanoja kunnolla taustahälinästä. Kun tajusin, että nyt pitäisi varmaan kertoa vaikka oma nimi ja esittäytyä tai sanoa ainakin jotain, mitä vain, niin hän sanoi minulle jotain että "[en saanut selvää] tilaa [en saanut selvää]" ja lähti pois tanssilattialta tilavampiin tiloihin. Ja minä jäin sinne yksin.

Olisin voinut kävellä perään, mutta se olisi ollut moka, koska pua ei seuraile naisia, koska naiset eivät tykkää että heitä seuraillaan ainakaan ilman lupaa. Joten otin sen mielentilan, että menetin hänet, joten jatkan siitä missä olin. Kohta sitten tanssin jonkun blondin tytön vieressä johon en tuntenut paljoa viehättymistä. Katsoin häntä, hän katsoi minuun, pidin katsekontaktin joitain sekunteja tarkistaakseni onko hän kiinnostunut, hän piti yllä katsekontaktia. Seuraavaksi testasin kiinnostuksen jutteluun nostamalla käteni tervehtimisasentoon, eli kämmen häneen päin ja käsi noin olkapään korkeudella. Hän katsoi yhä, joten jatkoin ja sanoin "Moi", johon hän vastasi "Moi". Onnistuin! Ei minua enää kiinnostanut jutella hänen kanssaan, koska ei minulla oikeastaan ollut mitään juteltavaa ja olin aivan tyytyväinen että osasin ja uskalsin tehdä onnistuneen avauksen. Joten jäin siihen vaan pyörimään viereen jos haluaisi avata keskustelun, mutta ei kyllä avannut.

Pian siihen lähistölle sitten käveli pari muuta tyttöä, he lähestivät minua ja otin toiseen katsekontaktin, hän piti yllä katsekontaktin joten seuraavaksi nostin käteni tervehtimisasentoon, hän katsoi yhä, joten sanoin "moi". Hän oli hiljaa ja katsoi poispäin. En siis edes harkinnut avata keskustelua hänen kanssaan, koska selkeästi ei ollut kiinnostunut.

Lähdin paikasta ennen viimeisiä hitaita, ettei harmittaisi jos joutuisin yksin tanssimaan hitaat. Ja muutenkin alkoi tuntua, että söpöimmät tytöt lähtivät jo ja ei ollut enää mitään mitä haluaisin ja voisin saada sieltä.

Minulla oli päälläni sinivalkoinen pystyraitapaita, jota pitäisin liiketaloustiedemielisenä, kravatti, pieni olkalaukku ja mustat farkut, sekä ilmaiseksi kierrätyskeskusesta saadut vaaleapohjaiset Puman lenkkarit.

Olen melko tyytyväinen iltaan ja siihen että sain otettua ja pidettyä yllä katsekontakteja, moikkailtua ja yhden vastauksenkin. Ja siihen että söpö blondi tuli kinoamaan!! Sitä lisää kiitos. En minä kyllä oikeastaan enää edes muista sen tytön kasvoja, että kuinka söpö se oikeasti oli, mutta se tuntui niin hyvältä, että varmaan sen täytyi olla söpö.