Nyt minua turhauttaa niin suuresti, että haluan jakaa sen tänne.

Kaverillani oli tuvastalähtijäiset tänään ja kutsuin sinne sen yhden liettualaisen liikuntatiedeopiskelijan joka suostuikin lähtemään. Lähdettiin pyöräilemään sinne paikalla ja kaikki meni hyvin kunnes saavuttiin sinne. Enpä tietenkään muistanut ottaa kaverini puhelinnumeroa ylös ja jäätiin lukitun ulko-oven taakse pitkäksi aikaa. Tosi pelimies olisi tiennyt mitä tehdä eikä jäänyt minun laillani odottelemaan sinne.

Sitten lähdimme kohti yhtä asuinaluetta kun ajattelin, että ehkä siellä olisi jotain partyä ja liettualainen kaverini sanoi, että joo, on siellä tsekkiparty. Sinne siis mentiin ja parin talon kierrettyä löydettiin oikea paikka. Siellä soitettiin jotain teknomusiikkia enkä oikein saanut rytmistä kiinni ja vain vaivautuneesti liikahtelin äärimmäisen introvertin tavoin. Liettualainen seuralainen oli kanssa introvertti, niin ei sen niin väliä siis. Oltiin siellä jonkin aikaa ja sitten kun lähdettiin yöllä kotiin päin, tämä liettualainen kysyy, että haluaisinko mennä syömään vai suoraan nukkumaan. Totta kai näin siinä tilaisuuden ja sanoin että syömään ja kysyin, että mitkä hänen preferenssinsä olivat ja hänkin halusi syömään.

Kysyin sitten että mihin, ei tiennyt vaan kysyi minulta, johon sitten vastasin, että ei sillä alueella ole oikein mitään paikkoja, mutta voidaan mennä luokseni kokkailemaan. Ja hänpä jopa suostui.

Mutta asiat alkoivat mennä pieleen kun saavuttiin asuntooni, en tietenkään osannut odottaa vieraita asunnolle ja se oli aivan kamalan siivottomassa kunnossa ja liettualainenkin sanoi, että koska olen viimeksi siivonnut tjsp. No aloin sitten siitä samoin tein siivota ja tiskata ja liettualainen katseli vierestä, tunsin kyllä että häntä varmaan kyllästyttää katsella, mutta en minä nyt voi pyytää siivoamaankaan, joten kysyin josko laitan jotain musiikkia radiosta ja laitoinkin ja sitten että haluaisiko vaikka lukea jotain, mutta ei halunnut.

Sitten kun olin siivonnut keittiötä ja tiskannut jotain 15 minuuttia liettualainen sanoi, että ehkä siivoamisen voisi jättää huomiselle tjsp. ja kokkailut myös. Häntä väsyttää jo niin. Sitten tuli hiljaista, vaivaannuttavan hiljaista, tunsin että hän odotti minulta jotain tiettyä vastausta mutta en osannut sanoa mitä. Sanoin, että voin minä vaan tiskata kokkailuun tarvittavat kamatkin, mutta se ei ollut se mitä hän halusi minun sanovan, vaan jotakin muuta, koska ei lähtenyt edes pitemmän vaivaannuttavan hiljaisuuden aikana. Sitten ajattelin, että ehkä hän haluaa JÄÄDÄ yöksi nukkumaan, ja sanoin, että on mulla ekstra makuualusta ja patja jos ei jaksa mennä kotiin asti (200 metriä). Mutta ei se ollut sekään mitä hän halusi, vaan sanoi ettei hänellä ole kotimatka mikään ongelma. Sitten luovutin ja ajattelin, että ehkä hän vain halusi minun toivottavan hyvää yötä ja päästävän pois. Sanoin sitten että minulla oli kiva ilta hänen seurassaan ja kysyin että haluaako halauksen tai jotain. Ei välttämättä halunnut mutta kun halasi, niin halasin tietty takaisin, ja sitten toivotin hyvät yöt.

Ja nyt turhauttaa niin valtavasti!! Sain kerrankin tytön yöllä kotiin ja mokasin ihan täysin! Enkä edes tiedä miten olisin voinut toimia paremmin. Mitä olisi tosi pelimies tehnyt! :(