Mulla on yksi ongelmakohta se, että en osaa edetä vuorovaikutuksessa eteenpäin siitä, että on mukavia keskusteluja. Eli en saa niihin mitään seksuaalisuutta mukaan sen jälkeen kun olen aloittanut silleen yleisiä juttelemaan. No mä koitin sitten galtsussa vähän harjoitella sitä.

18.08.2010 22:46 <Tarvo> Moi, onks sul pikkusiskoo? :)
20.08.2010 00:44 <Maiju> @Tarvo: ei ole pikkusiskoa. :) Kuinka niin?
20.08.2010 22:45 <Tarvo> No kun ajattelin, että näytät etäisesti yhdeltä tyypiltä jonka kanssa juttelin kerran. Se oli 20 -vuotias [paikkakunta]. Btw, tykkään noist sun yhteisöistä, oot vissiin aika hippihenkinen. Tiedätkö muuten mikä on tärkeää?
20.08.2010 22:59 <Maiju> @Tarvo: Ok, ei ollut ainakaan pikkusiskoni se :D Taidanpa olla aika hippihenkinen <3 :D Rakkauvellinen. Mikä on tärkeää sinusta?
21.08.2010 19:27 <Tarvo> Olen lukenut yhtä kirjaa ja sen mukaan tärkeätä on valaistuminen, mä luulen että se on oikeassa. Huomasin myös sun yhteisöistä sellaisen. Tärkeää on myös saada vastakkainen sukupuoli hymyilemään/nauramaan, koska se saattaa tarkoittaa että hän on silloin kiinnostunut. Ja huomaan sulla tuollaisen nauruhymiön ja sydänhymiön. ;) Niin että, haluaisitko suudella mua?

Musta ei tuntunut luontevalta edetä tässä keskustelussa tälleen, mutta mietein että ehkä muille se on luontevaa ja tää on vaan joku juttu mikä pitää oppia. Mut jotenkin musta tuntuu että tää oli ihan älyvapaa tapa tuoda mukaan seksuaalisuutta, mutta oliko se? Miten sen sit sais luontevammin tuotua siihen?